Gå til innhold
Arkivverket

[#10029] Kristine Johannessen, f. i Luster 1871 - til Lakkergata i Christiania - lagnad??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christine/Kristine Johannessen var fødd på fjellgarden Bergheim i Luster 3.10.1871, men flytte i ung alder til Christiania.Me finn Kristine i 1900-teljingi som ugift tenestejente hjå enkjemann og skomakarsvein David Hansen, fødd i Nannestad i 1864. Bustaden var då Thv. Meyersgt. 85, og David hadde tre små born, Ragnhild (1891), Anna (1893) og Harald (1895).Om David vart ektemaken til Kristine, veit me ikkje, men i 1925 vart det halde skifte etter mor hennar i Luster, og då heiter det om Kristine at ho var gift og busett i Lakkergata i Christiania.Eg kan leggja til at einaste søsteri til Kristine, Ingeborg Thorine (kjend som Thorine)Johannessen, fødd i Luster 1865, var i 1925 ugift og busett i Salt Lake City, UT; kan henda var ho Mormonar(?).Denne 'floka' er kanskje ikkje so god å løysa, men eg har likevel von om at ein eller annan kan hjelpa meg til å finna fram til lagnaden til Kristine i Christiania?Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei igjen Lars! Og, hvorfor skal ikke Vålerengas lille (som ikke egentlig er SÅ liten ;) snille, sjekke også 1925 når man først sjekker 1912???LAKKEGATA (HELT UTEN 'R') hvor også min oldefar bodde i tidenes litt utpå dagen) er der også i dag, Pappan min gikk på Lakkegata skole tror jeg....Har du flere Oslo/xania anbefaler jeg nå å sende mysteriene direkte til min epost som du finner nederst på http://www.lailas.net slik at jeg kan samle opp og f.esk sjekke disse i løpet av uka???? Jeg har aldri vært i Luster, men begynner å føle at jeg kjenner hele bygda! (eller, som du si'er bygdi! og det er flottesen herlig!!!!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk, Laila, du er heilt 'amazing'! Eg takkar og bukkar so mykje for den flotte hjelpi du tilbyr meg. Eg har nok eit par andre Xania-problem ogso, men vil senda dei direkte! Eitt av dei vart forresten teke opp under tema #9175. Eg henter det fram att her, for ingen har enno svart på det...Nok ein gong takk for hjelpi!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Laila N. Christiansen

Folketelling 1. desember 1925, Lakkegata 71 III etasje oppgang 2.David Hansen f. 5.3.1864 i Nannestad, gift, Ligger paa sykehuset, Husfar, bodde på samme adr. i 1924, flyttet til Lakkegata 29.7.1906.Kristine Hansen f. 3.10.1871 i Sogn, gift husmorSigurd Hansen f. 25.1.1901 i Oslo ugift, arb. som Skjærer hos Thv. MostueDagny Hansen f. 18.6.1905 i Oslo, arb. som pakkerske hos Sætre KjeksfabrikRuth Hansen f. 5.5.1908 i Oslo, arbeidsledigRolf Hansen f. 1.10.1910 i Oslo, arbeidsledigSverre Hansen f. 2.7.1914 i Oslo, arbeidsledig I 1907 bodde fam. på samme adr. Da arbeidet David Hansen som Skomaker, og de bodde året før (1.1.1906) i Jens Bjelkesg. 14. Kristine flyttet fra Sogn til Oslo i 1894, David i 1886. Følgende barn bodde hjemme:Ragnhild Hansen f. 1891-28.6Anna Bergljot Hansen f. 1894-3.3Harald Hansen f. 1895-8.8Sigurd Hansen f. 1901-24.1Elise hansen f. 1903-5.3Dagny Hansen f. 1905-18.6 Familien flytter til Kirkeveien 163 før 1935. Dette er i Aker. David er nevnt i adressebøkene frem t.o.m. 1937 som fhv. skomager. I 1938 er han ikke nevnt i det hele tatt. Om dette kommer av at adressen er i Aker, eller om han er død, er vanskelig å si.Jeg rakk ikke mer i dag, men skal se om jeg kan følge noen av dem litt fremover. De har litt vanlige navn, men det kan gå.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg tusen takk, Laila, for oppmuntrande innlegg. Eg er svært glad for at du fann denne huslyden i Lakkegata og vonar at du kan klara å følgja opp. Særleg ville vel dødsdatoane til David og Kristine vera viktige for å finna fram til skifte...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Mens vi er igang:Jacob Mini 7 Døde s 188 no. 23 Død 25.3.1900 begr. 2. april 1900 Oline Hansen f. N? kan stå Nossum/Nosjan... vondt å se! Mandens fulle navn Skomager David Hansen, bopel Lerfaldsg. 12, fødested Levanger.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takkar hjarteleg, Laila, for nye og interessante innlegg om Kristine Johannessen og mannen hennar. Eg sendte deg forresten ein e-mail om denne huslyden i aftes; fekk du den?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jezz :o) Fikk mailen. Smørtunga er fortært, Jacobs Creek nytes i fulle drag m/sol på verandan på Vålerenga og Elvis på Hawaii. Kan livet være bære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.