Gå til innhold
Arkivverket

[#10050] Bereth Andersdatter, Furnes i Tresfjord f.1807.Hvem var hun datter av?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Bereth Andersdatter ble født på Furnes i Tresfjord i 1807.Som far står oppført Anders Furnes.Kan noen fortelle meg hvem denne Andersvar , og hvem han var gift med? Hun giftet seg i Vestnes 20.01.1833 med Peder Pedersen Krogset.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg prøver igjen om noen skulle ha kjennskap til de nevnte personene , eller har tilgang til kirkeboka for området.Eller kanskje noen kan titte på giftemålet i 1833 og se hva som står om farens navn. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Det er skrive bygdebok for delar av noverande Vestnes kommune, mellom anna for Fiksdal, Tresfjord og Tomrefjord. Eg kan ikkje seie om Furnes er omfatta. Forfattar er Olav Rekdal. Han har ei dotter Marit Rekdal Hoel som no arbeider vidare med bygdesoga. Ho bur i Molde og kan truleg treffast på telefon. helsing K R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.