Gå til innhold
Arkivverket

[#10097] Brulanæs sogn


Gjest Nina Tiller
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Tiller

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysning ang. forfedre til Anders J. Jakobsen f.1821 i Eidanger (sjømann) og Abel G. Jakobsen f.1834 i Kr.sand (jordmor). Finner dem i 1875-tellinga på Nevlung nedre i Brulanæs sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

De er i Nevlunghavn, Brunlanes, også i 1865. De to eldste barna (10 og 12 år gamle) er født i Horten.I følge IGI på familysearch.com ble Ander Johan Jacobsen og Abel Gurine Hansdatter gift i Kristiansand 12. oktober 1853 (kilde Kristiansand kirkebok 1842-1867). Kirkeboken innholder sannsynligvis navnet på brudeparets fedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Jeg skal om ikke alt for lenge innom Statsarkivet i Kristiansand. (før 15.sept.)Dersom det er av interesse kan jeg gått sjekke om foreldrene står oppført ved vigselen den 12.okt.1853 i Kristiansand. Mvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Har du ei privat mail-adresse,så send den til odlando@online.no så skal jeg underrette deg om jeg finner noe på arkivet i Kristiansand. Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.