Gå til innhold
Arkivverket

[#10117] Ukjent adresse, Camarillo, California


Gjest Per Tore Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Tore Solheim

I lang tid har jeg arbeidet med å oppspore - og i neste omgang - få kontakt med familie i USA.Etter mye om og men har jeg kommet så langt at jeg har funnet navn på en tremenning: James K. Solheim. Han er 65 år gammel, og bor i byen Camarillo rett nord for Los Angeles.Til tross for mye strev og leting klarer jeg ikke å oppspore hans postadresse (han har neppe mail). Er det noen 'der ute' som kan finne hans adresse, eller i det minste tipse meg om hvordan jeg kan klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Nope, ingen James Solheim i CA der, to andre, en i New Jersey og en i Minnesota.Ingen via Rootsweb/Ancestry heller (altså phonebooks).Hvor har du fått opplysningene om din Solheim i California? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er tillatt å diskutere eller gi ut opplysninger om nålevende personer uten deres samtykke i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Eidet

Camarillo er ingen stor by, 52.303 innbyggere i 1990, litt større enn Skien og litt mindre enn Drammen.Foreslår at du skriver et brev uten gateadresse, men med tydelig returadresse til deg selv, og ser hva som skjer.Altså: James K. Solheim, Camarillo, California, U.S.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Tore Solheim

1. Takk for vennlige innspill og kommentarer2. Før jeg la ut denne etterlysningen har jeg lett i 'alle mulige' registre, og bl.a. funnet de 2 James Solheim i henholdsvis NJ og MN. Det er nok ingen av dem jeg leter etter.3. Mine opplysninger om James K. Solheim er som følger: A. 'Gammel' kilde. 'James K. Solheim of Camarillo' er er nevnt som gjenlevende sønn i omtalen (obituary) etter Ivanhoe Solheim (fetter av min far). Han døde i Thousand Oaks den 27.7.1991 B. Ved søking pr. dags dato på USSearch finner jeg ham fortsatt i Camarillo. Jeg er imidlertid foreløpig skeptisk til å gå videre der, da jeg må oppgi kredittkortnr4. For noen tid siden sendte jeg mail til citihall i Camarillo (som Kjell Eidet foreslår), men har ikke fått svar derfra. Det ligger også ute etterlysning på slektssidene (queries) for Ventura County.Konklusjon: Jeg syntes dette var uventet vanskelig? Jeg ser at Laila har vært flink i mange sammenhenger. Klarer du denne?Vennlig hilsenPer Tore Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Sidan Ivanhoe Solheim døydde so seint som i 1991, vil eg gjera framlegg om at du tek kontakt med eitt av dei to gravferdsbyråi i Thousand Oaks, CA:Abbey Memorial Svc 88 Long Ct Thousand Oaks, CA 91360-6045 Phone:(805)487-4200Pierce Brothers Griffin Mrtry 101 E Wilbur Rd Thousand Oaks, CA 91360-5565 Phone:(805)495-4641Det vil som regel gå fram av nekrologen kva for eitt gravferdsbyrå som stod for gravferdi!Dei fleste gravferdsbyråi er svært hjelpsame med å finna fram til opplysningar som kan leia til nolevande ættlingar, særleg om du kan dokumentera ein nær slektskap! Og endå om dei ikkje har oversikt over noverande addresser, vil dei nokso sikkert ha både den nøyaktige gateadressa og eit telefonnummer for 'næraste pårørande' frå 1991. Er du heldig, er det James som vert oppgjeven!Lukke til vidare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.