Gå til innhold
Arkivverket

[#10133] Ada/Edith Johnson, f. i Sverige, mai 1872, flytta til USA 1889


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg undrast på om det er mogeleg å finna noko om denne dama, i Sverige? Laila har prøvt på Emigrant CDen, men seier det var for vanleg namn ho hadde og at det var for mange på same alder.Faren heitte John(Johan?)Johnson, mora Johanna Abramsson.Kanskje nokon i Sverige kan hjelpa,(Olle Elm??) eller fortelja kva eg kan prøva? Eg har lagt inn eit spørsmål på Røtter, men det er ingen som svarar... Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen. Kanskje dei som kan hjelpa har vore borte i helga.... Eg skulle så gjerne hatt nokre idear, til korleis eg kan prøva å finna denne familien i Sverige.... Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

En Ada JOhnsen emigrerte i 1889, 22 år, fra Åker forsamling, F lan, fra Gøteborg 18.10.1889. Hun reiste alene38 Ada Johnson reiste totaltIngen Edit reiste i 1889.125 Edit Johnson reiste totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk til deg igjen Laila, eg forstår at du er interessert i å hjelpa!!!(sidan du svarar for andre gong på masinga mi)Og det ser ut for at det i Sverige ikkje er noko å henta, det er vel for vanskeleg å finna, når ikkje folketeljingane er digitale...Men ho Ada/Edith er nok ei nøtt som eg kanskje berre må gje opp... Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg er ikkje istand til å leggja dette heilt vekk!! Ho dukkar stadig opp igjen!I Census 1900 for Grand Rapids, Mich. finn du denne dama,(den gongen kalla Ada) gift med Christopher Larson, der står også kva årstal ho innvandra.Eg tydar det til 1889, men kanskje det er lettare å sjå på dei kopiane de har(eg har ein papirkopi, tilsendt frå USA) på skjermen???Eg har også fått tak i ein dødsattest der det står at ho var født 15.mai 1872, er det noko hjelp mht. å prøva å finna henne i Sverige?Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Endeleg ser det ut til at eg skal få ei løysing på denne gåta og! Eg skreiv ein mail til eit svensk søkesenter i USA, dette er kva eg fekk til svar:First name: IDA S Last name: JOHANSSON Age: 17 Gender: K Parish: HOVA County: R (Skaraborgs län) Port: GÖTEBORG Date: 1890 03 07 Destination: GRAND RAPIDS Fellow travelers?: NEJ Source: 41:190:31167Then I looked in another database and found her leaving Hova parish in 1890 and saw that she was born 14 May 1872. I think that confirms it.Er det nokon som kan fortelja kvar i Sverige dette er? Eg prøvde å søkja på 'Røtter' si søkjeside, men fekk ingen treff..GOD PÅSKE!!Helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Hei! Ved å søke på Skaraborgs län på Google finner du ut dette. Jeg fant bl.a. følgende side (vet ikke om den er klikkbar - må kanskje lære meg den kunsten):LenkeHilsen Eldbjørg Lyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er visseligen sant at den som leitar(og ikkje gjev opp) den finn!!No har eg med hjelp av det eg fekk frå USA(sjå innlegg nr.8, over her),og med hjelp frå Emigrantregistret i Karlstad, funne dama!!(men det som gjorde 'susen' var at eg fann foreldra hennar på Arkion, svensk side der du kan kjøpa deg søkjetid i folketeljingar)Ho heitte Ida Sofia Johannesdotter, og var fødd 14.mai 1872, ikkje 15. Ho reiste frå Sverige 1890, ikkje 1889(som det står i FT 1900 og 1910)Eg er 'jätteglad'!! Ville berre sei det...Helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.