Gå til innhold
Arkivverket

[#10134] Varsling av alle innlegg


Gjest Per Tore Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Tore Solheim

Kjære dere som administerer debattforum (hvor det utveksles svært mye interessant informasjon)Er det nødvendig å sende meg så mange mail? Jeg har lagt inn et tema på brukerforum. Alle innlegg som sendes dit varsles meg med egen mail. Dette er unødvendig. Jeg følger med!Vennlig hilsenPer Tore Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Mange set pris på denne tenesta. Men du kan sjølsagt filtera bort meldingane sjølv slik at dei automatisk blir sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hej, Skulle t o m säga att många sätter mycket stort pris på den tjänsten. Det gäller dock att inte bara tänka på diskussionen som aktuell just nu. Ta t ex min fråga '7160: Hedenström - Heidenström - en svensk/norsk släkt'. Den dag någon blir intresserad av denna släkt och skriver något i forumet, får jag genast ett meddelande om det, och kan vidarebefordra alla de uppgifter jag samlat under åren. Vänligen, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.