Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Gurli Heimsbakk

[#10191] Til Olle Elm!!

Recommended Posts

Guest Gurli Heimsbakk

Hei - siden jeg fikk så god hjelp av deg før her, vile jeg prøve og spørre igjen :-)Denne Inger Nilsson jeg spurte om sist fikk jeg posetiv respons fra Õstra ryds kykliga samfãllighet om at hun hadde 1970 08-04 flyttet til Adolf Fredriks forsamling Stockholm - kanskje du vet om denne forsamlingen også har en email adresse/ e.l adresse og bli kontaktet på??? Finns der noen side i Sverige der oversikten over slike forsamlinger er kanskje, med adresser o.l???På forhand tusen takk!!!!!MVH, Gurli

Guest Olle Elm

Hej Gurli, Trevligt att höra att Du kommit så långt. Adressen till Svenska kyrkan är: www.svenskakyrkan.se/default.htm. När jag sökte i församlingar fann jag följande kontaktuppgifter:Adolf Fredriks församling Holländargatan 16, 111 60 StockholmTel: 08 - 20 70 76 Fax: 08-20 49 12 Email: adolf-fredrik.forsamling@svenskakyrkan.seLycka till!Hälsning från Svenska Västkusten, Olle

Guest Gurli Heimsbakk

Hei Olle!!Tusen takk igjen!!!!!MVH, Gurli :-)

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.