Gå til innhold
Arkivverket

[#10191] Til Olle Elm!!


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei - siden jeg fikk så god hjelp av deg før her, vile jeg prøve og spørre igjen :-)Denne Inger Nilsson jeg spurte om sist fikk jeg posetiv respons fra Õstra ryds kykliga samfãllighet om at hun hadde 1970 08-04 flyttet til Adolf Fredriks forsamling Stockholm - kanskje du vet om denne forsamlingen også har en email adresse/ e.l adresse og bli kontaktet på??? Finns der noen side i Sverige der oversikten over slike forsamlinger er kanskje, med adresser o.l???På forhand tusen takk!!!!!MVH, Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Hej Gurli, Trevligt att höra att Du kommit så långt. Adressen till Svenska kyrkan är: www.svenskakyrkan.se/default.htm. När jag sökte i församlingar fann jag följande kontaktuppgifter:Adolf Fredriks församling Holländargatan 16, 111 60 StockholmTel: 08 - 20 70 76 Fax: 08-20 49 12 Email: adolf-fredrik.forsamling@svenskakyrkan.seLycka till!Hälsning från Svenska Västkusten, Olle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.