Gå til innhold
Arkivverket

[#10224] Lakksegl


Gjest Liv Dahle Kokes
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Dahle Kokes

Hei Lars. Takk, men kan du være så snill å fortelle meg hva det er du gjør, hvilken søkemotor og hva slags søkeord du bruker for å få opp slike resultater??Som du vel har skjønt er jeg helgrønn på dette området... Den franske gruppen du refererer til, er det en web.adr. eller...? Og Comte - det er vel fransk for greve er det ikke? Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hei Liv. Det er ikke så vanskelig. Hvis du går til adressen http;//www.startsiden.no så finner du mange søkemotorer. Jeg bruker den første, Google. Der skriver du bare inn navnet du vil søke på, trykker på søk. Så får du opp en rekke svar, kan være mange tusen hvis du er 'heldig'. På den siden du ser svarene på, vil du se øverst på siden at det er noe som heter 'groups'. Hvis du trykker der får du opp svar på hvilke diskusjonsgrupper på nettet at det, f.eks navnet du søkte på, blir diskutert.Prøv dette, funker det ikke, kan du maile meg privat så skal jeg prøve å hjelpe deg mer grundig. Du kan maile meg på: llokkebo@telemarksnett.noLars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.