Gå til innhold
Arkivverket

[#10234] Yrkesskolelærer Johs.Gundersen Lev.nesset.no Brandbu ??????


Gjest Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Endresen

Jeg driver å leter etter nålen i høystakken og trenger nå hjelp, jeg har gått på skole i vinter så da har jeg ikke drevet så mye med min forskning. Hadde i 21.01.02 inn en forespøresel om Husmannsplassen Nossumvald ved Levanger. I svaret jeg fikk fra Berit Knudsen (24.01)oppfatter jeg at min ane Elen Anna f. 1846 har giftet seg på nytt og jeg trenger hjelp til følgendeetterslekt av Elen Anna. 'Bergitte Over-rein.Levanger 2. Yrkesskolelærer Johs Gundersen Lev.nesset. no Brandbu Sjå Heia' Finner ingen av ovennevnte personer i folkettelingen for 1900 og lurer på hvor jeg kan finne opplysninger om de 2 ovennevnte personer. Bergitte er Elen Anna sin datter med Jon Holm som døde 10.03.1878. Hvis Johs.Gundersen er hennes sønn også så får jeg antageligvis løsnet på floken hvor Elen Anna er blitt av. Håper på et positivt svar.Med vennlig hilsen Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det finnes en Bergithe Overrein i Gamle Kongevei i T.heim, født 1877 i Stjørdal, g. m. matros Karl O., født 1864 i Beistad, midlertidig bosatt i Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.