Gå til innhold
Arkivverket

[#10261] Charles Norman - fødd i Noreg 1869/70 - død i N. Dakota 1949 - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Charles Norman dukkar opp i Moorhead, Minnesota der han kring 1912 gifte seg med enkja Bertha Peterson Trapp Hunt (1868-1920). Parfolket busette seg på ein farm i Walcott township nær Christine, Richland Co., ND.I 1920 vert Charles Norman oppgjeven fødd i Noreg i 1870 og utvandra i 1891, men då han døydde i Jamestown, ND 22.1.1949, er fødselsdatoen hans oppgjeven til 4.12.1869.Er det nokon som kan hjelpa meg med å finna det norske opphavet til Charles Norman?Hjarteleg takk på førehand!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvi Arntzen

Jeg har en kandidat: Carl Ludvig Normann, f. 23/7 1867, var tidligere kontorist hos lensmannen i Kabelvåg, utvandret til Amerika.Han var sønn av gårdbruker i Røsvik i Sørfold, Steigen, Elling Hagerup Normann, født i Røsvik 6/7 1823, og Grethe Marie Pedersen fra Knuvig (Knurvig) i Skjærstad, født 16/8 1839.Kilde: Slægten Benkestok, av Wilhelmine Brandt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar Sølvi og Laila for interessante innspel i denne saki.Etter diverse studiar lyt eg diverre seia at eg ikkje føler meg 'komfortabel' med Carl Normann frå Sør-Fold/Bodø. Fødselsdatoen har litt for stort avvik, særleg når det gjeld årstidi for dei to fødselsdatoane, noko som svært sjeldan kjem føre, sjølv om året kan vera feil.So eg føler me lyt leita litt vidare for å sjå kva som kjem fram. Eg har bedt om ein nekrolog for Charles Norman frå North Dakota; kanskje den kan fortelja oss noko meir!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hva med Knut Norman f. Chra. 1869, sønn av sogneprest Nils Norman 1838/9 Tromsø og kone Rebekka Dorthea Gill(Enger) 1845 Chra. I 1875 var de i Overhallen.I 1900 er alle uten Knut i Sandefjord. Knut finnes ikke i 1900.Jeg ville ikke likt å hete Knut i Amerika. Da ville jo navnet bli 'nut', og det ligner jo veldig på nuts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg tusen takk, Berit, for interessant forslag. Denne Knut Normann høyrest absolutt spennande ut og lyt undersøkast nærare!Er det nokon med tilgjenge til kyrkjebøkene for Christiania som kan sjå etter Knut's fødselsdato i 1869? Eg vonar på 4. desember...Nok ein gong, tusen takk for hjelpi!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla Brining

Hi Lars, Have you tried getting a copy of his naturalization papers? North Dakota has an on line search Lenke The site also has links to where you can order copiesUsing name: Norman and Country of Origin: Norway there is a Charles Norman in Richland county. There were also several other Normans who were naturalized in Richland, county. Anton, Ingvald E. and Albert E. A possible connection to Charles?? They are all listed on the emigrants from Trondeim with a destination of Ambercrombie Dakota which is in Richland county. They are from Borge Lofoten .I don't know what all will be listed on the papers but may have some clues. Good Luck Carla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvi Arntzen

Ifølge opptegnelser om slekten Musæus døde denne Knut Norman ugift 16/5 1896 Amerika. Han var født 3/11 1869.Han var forøvrig sønn av sogneprest i Overhallen, så i Ådalen, så i Sandefjord, Nils Norman, født 30/9 1839 i Tromsø, død 3/5 1921 i Bergen, gift 22/8 1867 med Rebekka Dorthea Enger, født 6/2 1845 i Kristiania, død 5/10 1923 i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til deg Sølvi for å ta bort Knut Norman som ein aktuell 'kandidat' for Charles Norman.And thanks to you, Carla, for bringing up the question of a possible connection between Charles Norman and the various members of the Even Norman family from Borge who emigrated to Abercrombie, ND. However, after studying the 1875 census for Borge, I fail to find 'my' Charles (or any similar names)! Thomas E. Norman was born in 1869, but he was naturalized long before Charles, so he cannot be the same person!However, the naturalization papers for Charles from 1919/1922 should tell us something about his origin! I'll have someone check them out in North Dakota!Thanks again!Very sincerely yours,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har motteke opplysningar frå naturaliseringsdokumenti til Charles Norman som seier at han var fødd i 'Rockastad', Noreg 4.12.1870. Han siglde frå Christiania 25.5.1891 og kom fram til Boston, MA 10.6.1891.Passasjerlistene frå Christiania syner at ein Karl T. Gråtvedt, 20 år gamal arbeidar, frå Rakkestad, utvandra 1.5.1891. Kan det vera han?Er det nokon som har tilgjenge til kyrkjebøkene for Rakkestad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Født i Rakkestad 4/12 1870,dpt. 22/1 71 Karl. Foreldre grbr. Theodor Kristensen og h. Hanna Petrine Hansdt. Grøtvedt.Gift Rakkestad 15/2 1870 ungk. grdbr. Theodor Kristensen Grøtvedt i R., 29 år, far grbr. Kristen Thoresen Grøtvedt og pike Hanna Petrine Hansdt. Kraugerud, i Os, 21 år, far grbr. Hans Torjusen Stensrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Berit! Du har skaffa fram det endelege provet på opphavet til Charles Norman! Eg er imponert over dei mange hjelpsame 'sjelane' som melder seg til innsats i Digitalarkivet sitt Brukarforum!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.