Gå til innhold
Arkivverket

[#10263] Doede i Bergen 1961, 1927, 1931, 1945, 1967


Gjest Barbara Lose
 Del

Recommended Posts

Gjest Barbara Lose

Jeg vil gjerne ha opplysninger om foelgende personer doed i Bergen:Nr.126 Hjalmar Olseth d. 9.9.1916Nr.362 Willy Martin Olseth d. 23.3.1927Nr. 381 Leif Olseth d. 2.10.1931Nr.269 Leonard Arthur Olseth d. 8.5.1954 Yrke? Adresse? Hvem var han gift med? Naar doede enken hans?Nr.10 Thor Birger Olseth d. 16.3.1976Med vennlig hilsen - Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truls Songstad

Thor Birger Olseth kan du få vite det meste om hos meg dersom du sender meg en e-post. Jeg vil gjerne vite hvorfor du vil vite noe om ham. Han er min tremenning trulsson@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Etter aa ha faatt informasjoner fra Truls Songstad om Thor Birger Olseth er jeg fortsatt interessert i svar til mitt innlegg nr. 1.(uten Th.B.O.)Jeg er klar over at Hjalmar og Leif var svaert ung. Derfor lurer jeg paa om disse doede i ulykker eller av sykdom.Dessuten setter jeg stor pris paa opplysninger om Leonard Arthur Olseth og enken hans.Mvh B. Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hjalmar Olseth var 7 år gammel, stenarbeiders sønn, bodde i Tartargt. 14, og hadde foreldre i live da han døde i 1916.Willy M. Olseth, død i 1927, var 5 måneder gammel, bodde i Verftsgt. 3, og var sønn av Malvin og Gudrun.Leif Olseth, var 17 år gammel da han døde i 1931, var løpergutt, bosatt i tartargt. 14, og sønn av Mathias.Leonard Arthur var født 14. nov. 1900, døde 1945, bodde i Landåsv. 52a, og hans enke het Ågot.Thor Birger Olseth var født 9. juli 1928, og etterlot seg enke og to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.