Gå til innhold
Arkivverket

[#10277] Bygdebøker for Radøy?


Gjest Liv Dahle Kokes
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Haugland

Nei, nå må det bli slutt på den gamle vitsen om at bygdebøkene for Radøy skal vera klare til jul!! Dette er blitt hevda i mange år nå, men utan presisering av kva jul det er tale om!Den forrige bygdebokforfattaren gav opp prosjektet for godt og vel eitt år sidan, og underskrivne blei tilsett frå 1.mars 2001, med ei arbeidsramme på sju årsverk. Sidan eg arbeider i full stilling, kan ein nok rekna med ei ferdigstilling kring 2008. Men den første boka (for Bø-sokna) kan nok komma ut noko tidlegare.Beklagar å måtta skuffa deg og andre Radøy-interesserte! Men slik er det!Helsing Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Alvheim

Takker for korrigeringa. Eg fekk mine opplysningar via kulturkontoret, og tok dei for god fisk. No veit me iallfall kva me har å halda oss til. Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Gjervik

Jeg ser også frem til bygdebøkene for Radøy (Manger).For noen måneder siden forhørte jeg meg på Bergen Offentlige bibliotek, og de ventet ikke noen bygdebøker derifra før på slutten av dette ti-året. Det ser ut til at biblioteket gir bedre informasjon enn kulturkontoret i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.