Gå til innhold
Arkivverket

[#10323] Vestby? Elen Halvorsdatter ca f.1802 hvem er hennes foreldre ?


Gjest Marie Stephensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Stephensen

Hjertelig takk til alle sammen !Jeg er virkelig glad, helt ærlig, uten alle dere hyggelige hjelpere hadde ikke jeg kommet dit hvor jeg er nå. Den hjelpen er jeg skjempe glad for, så nå har jeg tenkt og sette meg ned å ta en likør til kaffen, så får slekt være slekt til imorgen (om jeg klarer).Marie Stephensen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei igjen !Ut fra hva jeg kunne se Berit, var det gudskjelov ingen Elen Halvorsdatter født rundt 1810 i Rollag, og da er det jo bare Elen i 1803 igjen som du har funnet. Det ser mer og mer ut til at Christi født 1777 Rennevammen i Rollag far Ole Gundbjørnsen som bor på Ruud i Sandvær FT 1801 er den riktige, jeg sjekker nå for harde livet på å finne ut av det. Men jeg lurer på om etterhvert om det er lurt å legge inn et nytt innlegg på henne om jeg ikke finner ut av det ?Marie Stephensen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Marie.Jeg synes også du bør lage et nytt innlegg, da dette etterhvert har blitt så langt og vanskelig å finne fram i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.