Gå til innhold
Arkivverket

[#10350] Ekteskap til Elisabeth Skaugseth f.1903


Gjest Solvår Nergaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Solvår Nergaard

Er det mulig å få opplysninger om hennes ekteskap evt.dåp ,jeg vet ikke årstall hun giftet seg.Hun fikk etternavnet Larsen itillegg til pikenavnet Skaugset.Mulig dette blir for 'nye' opplysninger?Det jeg er ute etter spesielt er info. om hennes far. Mvh Solvår Nergaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Solvår Nergaard,Vi får feilmelding på e-postadressen din ettersom du bruker norske bokstaver i den. Pass på at du skriver inn korrekt e-postadresse når du lager nye tema.Vær vennlig og bekreft den korrekte e-postadressen din til digitalarkivet@uib.no Tema med feil e-postadresse står i fare for å bli fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvår Nergaard

Jeg trodde dere kun svarte på spørsmål som omhandlet Bergen derfor skrev jeg ikke det.Jeg er ny på dette og risikerer å gjøre endel nybegynner-FEIL.Elisabeth ble gift i Bergen,hvor hun ble født vet jeg ikke.Jeg er egentlig ute etter opplysninger om hennes far (Brukerforum) Mvh Solvår Nergaard e-postadr:Solvar_Nergaard@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Elisabeth Skaugseth var født i Ålesund 24. februar 1903, utdannet lærerinne, og kom til Bergen i august 1925. Hun giftet seg i Årstad kirke 24. juni 1933 med Bjarne Rosnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.