Gå til innhold
Arkivverket

[#10362] Martin Toreson f. i Sverige 1873-74, kom til Skjeberg. Morfar: Anders Storm


Gjest Magne Godberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Godberg

Hei, jeg forsøker å finne ut hvor min oldefar, Martin Toresen ble født. Han var fra det sørlige Sverige, kanskje rundt Gøteborg eller Malmø.Hans mor het Anne Charlotte Andersdotter og var f. enten 1844 eller 1849. Hennes far het Anders Storm. Martins foreldre var ikke gift, men hans far het etter alt å dømme Tore Madsen. Tore var bla. sjømann.Anne giftet seg i Skjeberg 1882 med Ole Kr. Olavesen. Med ham fikk hun flere barn.Kjenner noen til noe om dette?Hilsen Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Carola Kleven

Hei, vet også at dette innlegget er gammelt, men håper å komme i kontakt med deg. Martin Toresen heter min tippoldefar, han var født i 1873, og han bodde hos sin stefar Ole Kr Olavesen i 1900 tellingen, vil gjerne ha kontakt om det er mulig!MVH Carola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.