Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#10372] Hildus Hansson Lie aka Hildus H. Lee (1872-1953) frå Xstiania - opphavet hans?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden utvandra frå Christiania i 1882:Julie E. Lie g k 40 Kr.ania StoughtonMathilde Lie Barn k 19 Kr.ania StoughtonHildus Lie Barn m 10 Kr.ania StoughtonMaren Lie Barn k 4,5 Kr.ania StoughtonHanna Lie Barn k 4,5 Kr.ania StoughtonJulius Lie Barn m 3 Kr.ania StoughtonAlvilda Lie Barn k 11,5 Kr.ania StoughtonHildus Hansson Lie vert oppgjeven fødd i Christiania 30.4.1872 og døydde i Los Angeles, CA 10.5.1953 der han var eigedomsmeklar.Eg finn ikkje denne huslyden i 1875-teljingi for Christiania. Kan nokon hjelpa meg med følgjande:* Stadfesta dato og stad for fødsli til Hildus?* Fulle namn på foreldri hans?Kona til Hildus kom frå Luster i Sogn!Takkar hjarteleg for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Dette tema er snart fire år gammelt, og det er mulig du har løst gåten for lengst. Men jeg lurer på om jeg har klart å finne Hildus.I scannede kirkebøker, Oslo Domkirke, ministerialbok 1869-1878, fødte/døpte, gutter, s. 215, lpnr. 111:Hildus Johannes, f. 30.4.1872, døpt 9.6.1872, sønn av brannskonstabel Hans Eriksen og Julie Kristoffersdatter.Det var et oppslag i FS/IGI som satte meg på sporet.Ha en fortsatt fin sommer!Hilsen Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Eg har oversett denne gladmeldingi frå Grethe frå i fjor sommar, som eg gjerne vil nytta høvet no til å takka for! Eg mangla framleis denne opplysningi, men no er ogso denne huslyden komplett!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.