Gå til innhold
Arkivverket

[#10388] Nicolay Hansson frå Eidsvoll, f. 1862, utvandra 1867?, d. 1928 - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Nicolai Hansson, i Amerika kjend som Nick H. Nelson, vert sagt å vera fødd på Eidsvoll 7.6.1862 (ein annan stad er datoen 6.6.1863), men utvandra truleg til Amerika i 1867 med foreldri Hans Nilsson og kona Maria og fleire søsken. Nick vart farmar i Lake Shore township, Lac qui parle Co., MN, men d. i Appleton, MN 23.1.1928. Han var gift med Sophie Sanwick med røter frå Luster i Sogn, og dei fekk ti born i lag.Folketeljingi for 1865 syner at Nicolai då budde på Korslund nedre, Eidsvoll der faren Hans Nilsson var garvar og gardbrukar, 41 år, medan mori Inger Marie Olsdotter var 31 år.Eg finn ikkje huslyden mellom emigrantane over Christiania.Kan nokon hjelpa meg med følgjande:* Stadfesta fødselsdatoen til Nicolai?* Stadfesta utvandringsåret til denne huslyden?* Og, endeleg, fortelja meg kvar (gardsnamn på Eidsvoll) dei to foreldri, Hans Nilsson og Inger Marie Olsdotter, hadde opphavi deira?Eg takkar hjarteleg på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Lars! Hvor i all verden var Nick i 1900-censusen? (Jeg regner med at det var han som var enkemann m/en drøss (9 faktisk) unger i 1920... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Datoen 07.06.1862 er rett. Han er døpt 29.06.1862 i Langset kirke. Foreldra bodde på småbruket Bråtan av Ner-Korslund. Utførlig dokumentasjon er sendt til din e-post adresse. mvh. Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.