Gå til innhold
Arkivverket

[#10401] Kristoffer Nikolai Halvorsen, f. 1878, metallarbeidar på Åvliefoss, Notodden?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kristoffer Nikolai Halvorsen, fødd i Årstad sokn, Bergen 9.4.1878, son av Halvor Hansson frå Os og Anna Christophersdotter frå Hafslo (Luster), var metallarbeidar og vart i 1926 oppgjeven å vera busett på Åvliefoss ved Notodden.Er det nokon som kan hjelpa meg med å fortelja om lagnaden hans? Kva verksemd var det som hadde tilhald på Åvliefoss?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Holte Rosenkilde

Jeg kan i alle fall svare på det siste spørsmålet. Årlifoss er et kraftanlegg mellom Tinnoset og Notodden. Svigerfar var født der, men hans familie kom fra Gjerpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg er framleis på leiting etter Kristoffer Nikolai Halvorsen og huslyden hans! Eg har no funne ut at Kristoffer døydde før 1956, men han hadde vore gift og let etter seg ein son:* Kristian Gottfred Halvorsen, OsloEr det nokon som kan hjelpa meg finna fleire opplysningar om denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for eit tilsynelatande ''perfekt'' innlegg! Det kan vel ikkje vera so mange som heiter Kristian Got(t)fred Halvorsen i Oslo? Her vil eg freista eit brev til Skifteretten i Oslo, so fær me sjå...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.