Gå til innhold
Arkivverket

[#10405] Kværnstuen


Gjest Gun Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gun Berntsen

Mine oldeforeldre kom fra en husmannsplass på Østre Toten, Kværnstuen.Hans navn var Hans Petter Kvernstuen født 8-11-1878 på Lena Østre Toten.Hun heter Inga Mathilda Kværnstuen født 18-10-1869 på Kapp Østre Toten Hun skal komme fra slekten 'Bjørnstadstua'som er kjent for å bli gamle.Er det noen som kjenner noe til familiene til disse to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Jeg har prøvd meg på spørsmålet ditt, og har løst det. Men det var ikke lett. Du har feil fødselsdato på dem begge, hvis du mener de samme som meg. Hans Peter er født 16.10.1879, døpt 28.12.1879. Foreldre er Peter Nilsen og Berte Marie Evensdatter Haugeneie. Inga Mathilde er født 21.10.1868, døpt 22.11.1868 Foreldrene er Ole Christian Juliussen og Antonette Martinsdatter Fodstadeie. Ønsker du flere opplysninger kan du kontakte meg på sonja.fjellstad@tiscali.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.