Gå til innhold
Arkivverket

[#10416] Feil i Gravlagde i heile landet!!!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hei. Det må være feil oppføring, for det err neppe mulig å være født 2 år etter at man er død eller hva?Se på denne: 90156mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alt som er laga av menneske er det feil i. Elle skan me nok ikkje sjå denne personen din. Nummer 90156 er eit ikkje-søkbart løpenummer. Du må nok fortelja oss kva han heitte og når han døydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Der er mange slike. Men eg har kontrollert nokre av dei eg kjenner, og kome til at det er dei to første siffera i årstalet som ofte er blitt feil. Ei dame som vart over hundre år, er oppført som fødd i 1997 (skal vere 1897) og død i 1999. Ei som ikkje vart fullt så gammal, er oppført som fødd 1999 (skal vere 1899) og død 1997. Det ser dermed ut som ho var død før ho vart fødd.Dei to fyrste tala i årstalet for fødsel lever på ein måte sitt eige liv (jfr. 2000-problemet), og må takast med ei klype salt, særleg på årstal som ligg nær 1900, ser det ut til. Den suverent 'eldste' eg har funne til no, er nok post nr 173655, som var fødd i 1009, og dermed nådde den ærverdige alder av 988 år. Ein sterk konkurrent til Metusalem, eller ei utfordring for dei datakyndige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.