Gå til innhold
Arkivverket

[#10428] Jens Kristians. Husfader Husmand uden Jord Fisker g 45 m Stiklestad


Gjest Elisabeth Aarseth Langholm
 Del

Recommended Posts

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

søndre Vivelstad Thjøttø Vestnesodden* 1 Personnr Husholdning Fornavn Etternavn Familiestatus Yrke Sivilstand Alder Kjønn Fødested 2209 14 1 Jens Kristians. Husfader Husmand uden Jord Fisker g 45 m Stiklestad 2210 15 Kornelia Larsd. hans Kone g 45 k Flagstad 2211 16 Lydia Jensd. deres Datter ug 18 k Thjøttø 2212 17 Johan Jens. deres Søn ug 8 m Thjøttø 2213 18 Morten Jenss. deres Søn ug 3 m ThjøttøOm noen vet mer om disse er jeg takknmelig for svar privatMvh Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Bunes

Se nr 7284. Jeg har problemer med Jens. Men Kornelia Larsdatter har jeg en hel del om. Du skriver at du ønsker opplysninger privat. Betyr det at du vil at jeg skal sende noe over e-post?Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden Stiklestad ligger i Verdal, og de har lagt inn fødselsregister her i DA, tok jeg en titt der etter Jens f.ca. 1820. Ingen Jens Christiansen født der.Nå kom det altså igjen,født i Verdal, men ingen med det navnet er født der. Dette hadde jeg et innlegg om før, men desverre kunne ingen hjelpe meg med en forklaring på hvorfor dette skjer så ofte. Det må vel finnes en logisk forklaring et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.