Gå til innhold
Arkivverket

[#10499] Inger Klefstad Johansen, Rygge. ' Hjelp'


Gjest Roar Kvam
 Del

Recommended Posts

Har prøvd på denne siden før uten resultat.Men jeg ser at du har en del kunskap om Hitra så jeg håper du kan hjelpe meg. Det er et par: Iver Andreas Olsen f.1832 mulig Storsand under Strinda, Trondheim? død 1914 Fløvassbugen,Hitra. Randi Larsdatr f.1835 Buvika i Hitra boka står det at hun kom fra Vestgård, men det er ikke i buvika. Hun døde i 1903. De ble gift i 1855 trolig på Hitra. Deres første barn: Ole Iversen Kvam f.1853 - d.1871 Fløvassbugen ligger under Nord - Kvammen.Det er deres foreldre som jeg leter etter og det står vel på vielsen.Jeg har lett på Statsarkivet i mikrofilmer, men de er så slitte at det meste er et problem å lese av, det skal avfotograferes siden en gang, men det kan ta tid. Har du noe som kan hjelpe meg så er det supert. Hilsen Roar Kvam e. mail. vaktmester@aoa.hist.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.