Gå til innhold
Arkivverket

[#10515] Jon Nielsen gm. Anna Johanne Larsdtr. i DK ,Bergen 1787.


Gjest Karoline Røen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karoline Røen

Jeg leter etter opphavet til Jon Nielsen og Anna Johanne Larsdtr. De ble gift i DK Bergen 14/1 1787. Jeg finner at de døper disse barna i Bergen:Gunild Regine 1787 iAA, Nils Annanias i 1789 i DK. Videre i Domkirken :Anna Larsine 1792, Lasse 1795,Inger Johanne 1798 og Laurence Oline i 1803. Denne familien finner jeg igjen i folketellingen i 1801 i Møllenpris sokn i Bergens landdistrikt.Jon (john) Nielsen er da 58 år,konen 38 år (her nevnt Ane Larsdtr.) Begge skal være i sitt 2.ekteskap. Imidlertid er han nevnt uk og hun enke ved vielsen i 1787. Ved eldste barnets dåp står det at de er fra Soleim, og ved Nils Annanias dåp i 1789 er faren kallt Jon Nielsen Nygaard, forpakter. Siden er han daglønner. Hun kalles ved noen av barnas dåp for Lassesdtr. Jeg finner dem ikke igjen under døde i Bergen. Navnene Lasse (Lassesdtr.) og Annanias kan kanskje tyde på at Anna Johanne har sitt opphav i Nordfjord/Styn eller deromkring?? Kan noen hjelpe meg med denne familien? Mvh. Karoline Røen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Desse folka kan eg svært mykje om, for det er mine forforeldre gjennom Nils Annanias.Jon Nilsen var frå Voss i flg. militær undersøkelseskommisjon 1803-05. Meir om han veit eg førebels ikkje.Anne Johanne Lassesdatter vart døypt Johanne i Askøy (Anne Johanne må vere eit kallenamn avdi mora hette Anne og at der var utruleg mange Johanne i den slekta).Foreldra hennar var Lasse Johannessen frå Kleppe på Askøy og Anne Jakobsdatter frå Ravnanger. Dei budde fyrst på Kleppe kor då Johanne vart fødd, men flutte seinare til Solheim. Der døydde Lasse og Anne vart oppattgift med ein Crispinus Andersen. Du finn desse to der i 1801 saman med nokre av borna til Johanne (de borna er dobbeltført i 1801).Johanne var først gift og fekk eit barn med ein eg ikkje hugsar namnet på. Men både mann og barn døydde. Så vart ho altså gift med Jon Nilsen og fekk dei borna du nemner.Nils A. vart gift med mora sitt syskenebarn, Johanne Hansdatter, dotter av Hans Johannessen, og flutte til Florvåg, Strusshamn og seinare til Gjeringen kor han døydde av kolera i 1849.Lasse vart to gonger gift i Strusshamn og døydde der lutfattig (skifte etter han er nemnd i Askøysoga til A.B. Fossen)Den eldste av jentene vart gift i Bergen, eg meiner det var med ein som skreiv seg for Tønsberg, men eg har ikkje funne meire om dei.Hans og Lasse Johannessen var born av Johannes Lassesen frå Kjeøy og Berte Hansdatter frå Selvik i Åsane. Hans var gift med Gjertrud Gudmundsdatter, dotter av Gudmund Jensen frå Førde og Johanne Andersdatter frå Svidal i Jølster som båe budde på Kleppe.Anne Jakobsdatter var dotter av Jakob Steffensen frå Ravnanger og Eli Danielsdatter frå Jølster. Dei budde på Ravnanger.Treng du vite meir, kan du sende epost til fndbred@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.