Gå til innhold
Arkivverket

[#10518] Ch(K)ristoffer Pederson Joranger (f. 1870), militærnektar/desertør frå Hafslo?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christopher/Kristoffer Pederson Joranger, fødd i Hafslo (Luster) i Sogn 9.12.1870, skal etter opplysningar frå slekti ha rømt heimefrå då han vart innkalla til militærteneste, truleg kring 1890, og han kom aldri heimatt til Sogn.Då det i 1917 vart halde skifte etter mori Malena Joranger i Hafslo, var opphaldsstaden til Kristoffer ukjend, men ryktene vil ha det til at han skal ha butt i Trondheim!!Er det nokon som kan hjelpa meg med opplysningar om denne karen?Hjarteleg takk på førehand!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Hallvard Bragstad

Jeg gikk gjennom adresseboka for Trondheim (siste utgave på nett er 1907-08), lagt ut av Trondheim Folkebibliotek, men finner ingen Christopher/Kristoffer Pederson/Petersen/Pettersen eller Joranger.Her er oversikt over Trondheim Folkebiblioteks digitale boksamlinger: http://www.trondheim.folkebibl.no/db/index.html Hallvard Bragstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle og Hallvard for gode innlegg. Eg skulle so gjerne ha sagt ''hurra'', men diverre er det nok ikkje nokon av dei to kandidatane dine, Gisle, som eg leiter etter. Gartnaren i Bergen kjenner eg godt til og likeins karen som voks opp på Nedre Eiker og som kort etter hundreårsskiftet (år uvisst!) utvandra til Amerika.Eg reknar ikkje med at militærnektaren det her er tale om, har lagt att so altfor tydelege spor, so det vil vel helst vera tilfeldig om me finn han att...!?Men, nok ein, hjarteleg takk for god innsats!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.