Gå til innhold
Arkivverket

[#10554] Marit Olsdt. Klevrudøyen, f. 13.12. 1812, Sel


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

Marit Olsdt. ble 19.10 1834 gift i Sel med Amund Hansen Klypen el. Brynseidet, f. 1808. Ved Marits dåp og konfirmasjon er det oppført at farens navn er Ole Bækken. Ved giftermålet i 1834 står det Ole Christensen Klevrudøyen. Er det noen som har flere opplysninger om Marit ? Foreldre, søsken ? Marit og Amund kom til Trøndelag ca. 1836-37. Med seg hadde de en sønn, Hans. Hvor kan han være født ?Hilsen Inger Bjørnaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

ja, det stemmer. De slo seg ned i Ingdalen, og bodde i 1965 på Ingdalsmark. Jeg er ute etter det som har sjedd før de kom dit. Takk skal du likevel ha for interessen. Jeg setter pris på slikt.Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Guri D Brekke

Jeg ser at du har vist interesse for Marit Olsdtr. Hun var min tipptippoldemor. Vet ikke om du har fått opplysninger om henne eller om du fremdeles er interessert? Sønnen Hans ble født i Nord-Fron. Men de fikk en sønn Ole (min tippoldefar)og han ble født i Rennebu. Ser at du bor der.Hilsen Guri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Dette var morro. Jeg har ikke fått opplysninger om henne, så det tar jeg gjerne imot. Vi kan godt kommunisere videre på e-post. Min e-postadresse er: ibjoerna@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Morten Malerbakken

Hei Guri,Dette vil jeg gjerne med på. Jeg har registrert en del linjer med forfedre til Marit, men det blir litt mye å legge ut her. Hvis noen vil se det så ha jeg adresse: john dot morten krøll malerbakken dot comEttersom du er etterkommer etter Marit så blir vi i slekt langt uti, og ettersom jeg har holdt på å registrere etterkommere etter en av de felles forfedrene våre så er jeg selvsagt interessert i å få vite mer om slike grener som dette. Du vil som etterkommer også ha adgang til et nettsted med mer opplysninger som jeg har satt opp. Du får ta kontakt.Når det gjelder etterkommere etter Marit så har jeg registrert ganske mange av dem også, men jeg har en del huller som jeg gjerne vil fylle inn der også. Jeg så på muligheten til å legge ut en etterkommerrapport her, men det blir for mange nålevende til at jeg vil gjøre det.Så send meg en mail.John Morten (som nå flytter til Jamaica)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.