Gå til innhold
Arkivverket

[#10589] Jonas Bratsberg, Ibestad (Troms), kven er hans foreldre?


Gjest Gro Berit Sternang
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro Berit Sternang

Eg finn han i 1801 tellinga for Astafjord: Jonas Jonssen Bratzberg (46 år), kone Ingeborg Andersdtr (38 år). 2 sønner Johannes og Cornelius (15 og 6 år). Kvar han egentleg kjem ifrå veit vi ikkje, truleg Trondheimsområdet.I VRI basen så finn eg han: Jonass Jonsson (g.m. Ingeborrig Andersdr 19 mar 1786 Ibestad. Er det nokon som har kyrkjebøkar for dette området, som kan hjelpe oss vidare med Jonas sine foreldre? Eller kanskje nokon med CD over mormonarbasen kan finne om foreldra hans er registrert.Via VRI finn eg også dåp til sonen Cornelius Jonasen Brasberg 26 apr 1795, her er bare faren registrert, Jonas Brasberg. Er det her mogeleg å finne dåp til dei andre barna, skal vera 4 stk. mvh Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Astafjord Bygdebok nr 1 side 326: Jonas Bratsberg 1756-1814 Trondheim ST Foreldre ikke registrert gift 1: Ingeborg Andersdatter 1761-1825 fra Spansdalen, Lavangen Barn:Bind 1 side 58 Nr 426 1 Johannes 1786-1838 2 Anna Katarina 1791-1794 3 Kornelius 1795-1848 4 Berteus 1801-1862 Hilsen Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.