Gå til innhold
Arkivverket

[#10611] Lussi And. Losneøen (1764-1841) -'tjukk som ei istappa ullsekk'- søskeni hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for nye innlegg!Eg las nett vidare i bygdeboki for Hyllestad, og det kjem fram at Jacob bygsla halve garden alt i 1802, so han hadde vel ikkje nokon grunn til å bu i eit anna prestegjeld...Elles er det jo interessant at Petrine var 16 år ved konfirmasjonen i 1819, noko som igjen fører oss til 1803...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan det tenkes at Anne Dorthe var blitt gravid før ekteskapet, og at paret 'måtte' gifte seg. Og at sognepresten som kanskje var en ivrig talsmann mot synd, fant det pinlig å døpe Petrine Johanne. Og at hun derfor ble døpt i et annet kirkesogn. På den andre siden finner jeg ikke hennes dåp på FamilySearch andre steder heller. Og hvem er denne Petrine Johanne som ble døpt i 1805? Kan det tenkes at Jacob og Anne Dorthe har tatt henne til seg? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Nei, det er to Petrine Johanne med røtter i Arnet familien. Petrine Johanne Pedersdatter giftet seg 03.04.1825 med Amund Amundsen. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Det kan sjå ut til at Einer Andersson frå innlegg #1 endeleg har dukka opp (jmf. tema #68340, innlegg #7 og 8.Einer Andersson og kona Kari Johnsdotter var husmannsfolk på Hestøen(?) under Tjønn i Leikanger frå 1811 og utover. Einer døydde 1.4.1837, 58 år, medan Kari var 78 då ho døydde 15.10.1855. Fem born er nemnde i fylkesarkivet sin base:* Synneva Einersdotter, døypt 28.9.1811* Gjertrud Einersdotter, døypt 10.11.1812* Britha Einersdotter, døypt 5.12.1813* Endre Einerson, døypt 4.2.1816* John Einerson, døypt 5.8.1820Britha-namnet kjenner me att, men er det mogeleg å prova at dette er ''vår'' Einer Andersson? Kvar er vigsli til Einer og Kari, og kven var Kari Johnsdotter?Eg har ikkje ætteboki for Leikanger for handi, so eg veit ikkje kva som står om desse der?Alle gode tips er hjarteleg velkomne!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars!Ifølge FS IGI ser det ut til at giftet stod 28 APR 1811 i Leikanger. Eg har prøvd å finne det i skanna KB, men eg er visst for dårlig på å lese skrifta der :-)MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Vielsen finnes her midt på ca høyre side LenkeDette temaet er også behadlet i 67511. Der fremgår det blant annet at bygdeboken for Leikanger ikke har noe relevant informasjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.