Gå til innhold
Arkivverket

[#10620] Agnete Simensen(f.Hansen el.Monsen)f.26.11.1853 i Ringsaker


Gjest Lena Leganger
 Del

Recommended Posts

Gjest anne-lise snuggerud

Åå,dette er interessant:)) Er dette samme Johannes? Og vet du om dem har en datter Sina født Løkeneie 1882? LenkeMvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Böhmer

Jeg har ingen ytterligere opplysninger om Johs bortsett fra at han bodde på Løykje-eie i 1877. Altså 20 år gammel. Eldste barnet Johs f 1 aug 1846. Død 1 jul 1848. Neste Johs f 14 sep 1848. Død 18 feb 1849. Yngste sønn Johs altså f 1857.Slik var det dengang. Tilsammen fikk Marte 7 barn. Jeg kan se på det, men ikke før om et par dager, men Løykje-eie hører jo rimelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anne-Lise Snuggerud

Thor Böhmer, Furnes, 7.1.2008 12:22 (22) Anne-Lise: Mener du Johannes Simensen (Kjelsrud?) f 11 jul 1857? Hørte Kjelsrud inn under Løkeneie eller hvor er Kjelsrud? Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Böhmer

Eneste Kjelsrud jeg vet om lå under Boksti, men på ft 1875 var det tydelig vis et Kjelsrud under østre Løken. Det eneste da i Ringsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.