Gå til innhold
Arkivverket

[#10622] Døde i Mathopen, Laksevåg


Gjest Heidi Tofterå Slettemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Hei!Hvor kan jeg finne døde i Mathopen, Laksevåg - i Askøy, Fjell eller Bergen?Jeg har ikke lykkes å finne Susanna Larsdtr. Mathopen f. 1844 (datter av Lars Anders. Birkeland og Anna Hansdtr. Espeland, begge født i Fana, døde i Mathopen) eller hennes mann Hallvard Knutsen Haukeland f. 1831 i Fana.Susanna og Hallvard hadde disse barna: Knut på Bjorøy, Martinius i Mathopen, Oline og Henrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

De skal vel finnes i Loddefjord, eget sokn fra 1915. Filen med døde i Loddefjord er ferdig registrert, men ligger til kontroll, og vil forhåpentligvis kunne legges ut i løpet av kommende uke.Men svarene på når de to døde er: Hallvard Knutsen døde 8. juli 1922, Susanne Knutsdatter døde 21. august 1928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri Ravnanger

Hun skrev Larsdatter - ettersom jeg vet. Hun hadde flere barn enn de du nevner - send meg en mail så skal du få hele gjengen...Hun var min tippoldemor, så jeg har litt sikten på damen etterhvert. Vær obs på at Mathopen hørte til Fana til 1878! Mailadresse: siri_ravnanger@hotmail.com Hilsen Siri :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.