Gå til innhold
Arkivverket

[#10625] Johannes Martin født 1868 i Bergen


Gjest Agnar Fitjar
 Del

Recommended Posts

Gjest Agnar Fitjar

Johannes Martin var født 16/ 9 1868 og døpt i Korskirken i Bergen 8/11 1868. Han var yngst i en søskenflokk på 9. Foreldre er Haldor Johannesen født 13/12 1823-døde ? Mor Marie Høium født 1830 el 1831-døde ? Hun er fra Luster. Johannes sine søsken kalte seg Halvorsen. Hvor ble han av ? Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Maria Olsdotter var fødd i Luster 19.4.1830 av foreldri Ole Andersson Mørkrid (1804-1832) og kona Christi Johannesdotter Høyum (1806-1890?). Dei var plassfolk i Haugen under Mørkrid og fekk berre den eine dotteri i lag. Men Christi gifte seg att med Lars Torkildson Mørkrid og fekk fem born til med han. Berre to søner voks opp, og dei utvandra til Amerika og tok foreldri med seg dit. Det er stor etterslekt i Amerika!Denne ætti kan følgjast langt attende gjennom bygdebøkene for Luster. Mørkrid er Gnr. 25 i band I, medan Høyeim er Gnr. 71 i band III.Eg er stadig oppteken av å oppdatera manuskriptet til desse bøkene, og eg ser at opplysningane mine om dei elleve borni etter Marie Olsdotter og Haldor Johannesson i Bergen er heller 'tunne'. Den gongen opplysningane vart samla (kring 1980), var ikkje kyrkjebøkene for Bergen digitaliserte, og eg laut leita gjennom originalkyrkjebøkene etter alle opplysningar! No ser eg at dei fleste borni voks opp og gifte seg i Bergen. Nokre skreiv seg Haldorsen, medan andre nytta Johannessen. Kanskje du kan bidra med tilleggsopplysningar om nokre av desse borni? Du kan kontakta meg direkte på e-post:loya@online.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1875 finner du fam. i Bergen på adresse 23-181c . Da heter han Johannes M. Johannesen. Moren er da enke, og heter Olsdt.I 1900 kan jeg bare finne 1 Johannes f. 1868 Bergen som kan passe, og det er en gibsarbeider med midlertidig bosted i Oslo. Men, han kaller seg Vik til etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Takk for tipset Berit ! Jeg finner ikke noen Johannes med etternavn Vik født 1868 i Bergen. Han kan jo likevel ha tatt det navnet senere. Hilsen Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg gløymde å nemna hin dagen at Haldor Johannessen døydde 3.5.1872 i Fjellgaten i Bergen, men dette visste du kanskje? Marie budde i 1900 som enkje, fattigunderstøtta, i Møllesmuget i Bergen, men dødsfallet hennar har eg enno ikkje funne.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Takk Lars ! Jeg manglet dødsdato på Haldor. Jeg tar kontakt med deg senere.Har funnet endel av etterkommerene, men slekten har hatt minimalt med kontakt. Enkelte vil ikke gi opplysninger. Haldor er tippoldefar til min kone. Hilsen Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.