Gå til innhold
Arkivverket

[#10638] Peder Pederson (Kvam), f. Hafslo 1827, til Værøy og Gildeskål i Nordland!?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Pederson (Kvam), fødd i Hafslo (Luster) 8.1.1827, flytte i ung alder til Værøy der han i 1855 (kva dato??) gifte seg med Anna Johannesdotter frå Offerdalen i Årdal, men fødd i Sogndal 20.7.1823. Peder livnærte seg som fiskar, og han og Anna var først plassfolk på Sørland på Værøy, men flytte sidan (mellom 1865 og 1875!) til Gildeskål der me i 1875 finn dei som husmannsfolk utan jord (strandsitjarar) på garden Flein.Me kjenner til fire born etter dette paret:* Anna L. Pedersen (Kvam), fødd på Værøy kring 1856, nemnd i 1865, sidan ukjend!* Johan E. Pedersen (Kvam), fødd på Værøy kring 1859/1860, nemnd i 1865 og 1875, kan vera identisk med ein Johan Kvam (22) som i 1883 utvandra frå Gildeskål til Creston, Ogle Co., IL - ukjend lagnad!* Petter A. Pedersen, fødd på Værøy kring 1861/1862, nemnd i 1865 og 1875, sidan ukjend!* Karen C. Pedersen, fødd på Værøy kring 1864, nemnd i 1865 og 1875, sidan ukjend!Er det nokon som har lokalkunnskap i Gildeskål og som kan fortelja meg meir om denne huslyden? Kvar vart dei av? Dato og stad for dødsfalli deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle opplysningar som kjem fram!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Breivik

I folketellingen 1900 for Gildeskål finner du Peter Kvam, f. 1861 på Værøy. Han er bosatt på Nord Arnø (Nordarnøy, naboøy til Fleina), enkemann med tre små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Lind Hanssen

Hallo Lars ! Dette blir geneologisk julaften for deg og meg ! Fordi dette vet jeg alt om !!!! Peder og Anne er mine tippoldeforeldre. Jeg har brukt flere år på å finne dem, og bakover er jeg kommet til Sogn, men jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe helhjerta der nede, annet enn spredte søk.----Anne s rosemalte kiste har hedersplassen på hytta vår! jeg har brukt mye tid på å finne henne på Værøy, fordi jeg trodde at Peder kom nordover som tilfeldig arbeider,fant seg ei jente og ble værende her. Men nå får jeg vite alt skjønner jeg ? 2 av barna reiste til Am. og vi har hatt besøk av dem. Og for 2 år siden var vi hos dem. Det var litt av en opplevelse å stå foran gravsteinen til Anne Sofie ,og Johan Edvard hadde steinen ved siden av ! I denne saken er det så mye opplysninger at vi må nok koble oss over til vanlige email og telefon. Hilsen Roald Lind Hanssen i Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ja, dette vart både julaften og syttande mai på ein gong! Hjarteleg tusen takk både til deg Tor og særleg til deg Roald, som ogso ringte til meg i kveld. Dette var virkelig kjekt og eit nytt prov på at det nyttar å etterlysa folk gjennom Brukarforumet hjå Digitalarkivet!Eg ser fram til utveksling av opplysningar, som vel helst bør skje via e-post.Med venleg helsing,Lars E. Øyane loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.