Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Anne M. Gilhuus

[#10647] Slektsnavnet Jevanor, Bergen?

Recommended Posts

Guest Anne M. Gilhuus

Dette innlegget er for en slekning som driver slektforsking men ikke har internett. Hun søker etter oppl. om en person hun er i slekt med, med dette etternavnet. Vedkommende kan leve i dag, så derfor er jeg interessert i at opplysningne skjer privat. Dersom du vet noe og trenger flere oppl. så e-mail meg på A-M-G47@netcom.no ...så skal jeg oppgi telefon nr. til rette vedkommende. mvh Anne M.

Guest Jan Oldervoll

Oppslag i telefonkatalogen viser at det finst ein med etternamn Jevanord (ikkje Jevanor) i Bergen.

Guest Anne M. Gilhuus

Takk skal du ha Jan :-) Det er jeg som har skrevet det feil! Min slektning har nok tenkt å ta telf.katalogen til hjelp om jeg ikke får noen respons her :-) Mvh Anne M.

Guest Jorunn Olsen

Prøv også om det finnes noen i Asker med det etternavnet. Denne personen må være i 40 årene tror jeg.mvh.Jorunn

Guest Jorunn Olsen

Prøv også pm det finnes noen i Asker med det etternavnet. Denne personen må være i 40 årene tror jeg.mvh.Jorunn

Guest Anne M. Gilhuus

Takk skal dere ha! :-) Jeg har i hvertfall ved hjelp av Per Håkons`s forslag fått konstantert at vedkommende ant. ikke er i live. Skal overbringe det jeg ha fått rede på av dere videre....så får min slekning vurdere om hun skal ta telefonkatalogen til hjelp Mvh Anne M.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.