Gå til innhold
Arkivverket

[#10647] Slektsnavnet Jevanor, Bergen?


Gjest Anne M. Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne M. Gilhuus

Dette innlegget er for en slekning som driver slektforsking men ikke har internett. Hun søker etter oppl. om en person hun er i slekt med, med dette etternavnet. Vedkommende kan leve i dag, så derfor er jeg interessert i at opplysningne skjer privat. Dersom du vet noe og trenger flere oppl. så e-mail meg på A-M-G47@netcom.no ...så skal jeg oppgi telefon nr. til rette vedkommende. mvh Anne M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne M. Gilhuus

Takk skal du ha Jan :-) Det er jeg som har skrevet det feil! Min slektning har nok tenkt å ta telf.katalogen til hjelp om jeg ikke får noen respons her :-) Mvh Anne M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne M. Gilhuus

Takk skal dere ha! :-) Jeg har i hvertfall ved hjelp av Per Håkons`s forslag fått konstantert at vedkommende ant. ikke er i live. Skal overbringe det jeg ha fått rede på av dere videre....så får min slekning vurdere om hun skal ta telefonkatalogen til hjelp Mvh Anne M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.