Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Marit Kathiravelu

[#10655] Min morfars familie = ???

Recommended Posts

Gjest Marit Kathiravelu

Min morfar Johan Martin Rasmussen F.19/7.1901,død 1953,-hans foreldre;Johan Martin Rasmussen F.1871,gift 2/5.1896 i Bergen, med Ida Marie Jonassen Frostad F.20/12.1875 på Frostad i Senja,døpt 14/5.1876 (Fra Bjarkøy)Jeg etterlyser opplysninger om Johan Martin Rasmussen F.1871, sine foreldre!!!!Jeg vet at de heter 'daglønner' Rasmuss Martin Johannessen F.1830,og kona het Ingeborg Christiansen (Erstad) F.1830.- Rasmuss Martin sin far het ev. Johan Eide. De var 'nordfra',er alt jeg vet.Noen som kan hjelpe? Tusen takk! Mvh Marit Kathiravelu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Dette temaet har vel for lenge sidan funne sitt svar, men legg det inn likevel: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8703&idx_id=8703&uid=ny&idx_side=-44>LenkeSom du ser heitte far til Rasmus Martin, Johannes Rasmussen. Dette kan vera Rasmus Martin sin dåpsdato, men kanskje ikkje sidan mellomnamnet ikkje er med? Rasmus Johannesen Gender: Male Christening: 19 FEB 1843 Sandvollan, Nord Trondelag, eg klarar ikkje finna ut kvar det er, utan at eg har prøvt så mykje...Ingeborg sin dåp finn du her, ho var frå Hammer/Hamre,Åsane:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.