Gå til innhold
Arkivverket

[#10655] Min morfars familie = ???


Gjest Marit Kathiravelu
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Kathiravelu

Min morfar Johan Martin Rasmussen F.19/7.1901,død 1953,-hans foreldre;Johan Martin Rasmussen F.1871,gift 2/5.1896 i Bergen, med Ida Marie Jonassen Frostad F.20/12.1875 på Frostad i Senja,døpt 14/5.1876 (Fra Bjarkøy)Jeg etterlyser opplysninger om Johan Martin Rasmussen F.1871, sine foreldre!!!!Jeg vet at de heter 'daglønner' Rasmuss Martin Johannessen F.1830,og kona het Ingeborg Christiansen (Erstad) F.1830.- Rasmuss Martin sin far het ev. Johan Eide. De var 'nordfra',er alt jeg vet.Noen som kan hjelpe? Tusen takk! Mvh Marit Kathiravelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Dette temaet har vel for lenge sidan funne sitt svar, men legg det inn likevel: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8703&idx_id=8703&uid=ny&idx_side=-44>LenkeSom du ser heitte far til Rasmus Martin, Johannes Rasmussen. Dette kan vera Rasmus Martin sin dåpsdato, men kanskje ikkje sidan mellomnamnet ikkje er med? Rasmus Johannesen Gender: Male Christening: 19 FEB 1843 Sandvollan, Nord Trondelag, eg klarar ikkje finna ut kvar det er, utan at eg har prøvt så mykje...Ingeborg sin dåp finn du her, ho var frå Hammer/Hamre,Åsane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.