Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Andreas Snildal

[#10708] Feil i FT 1801 ved søking 'Merknad', 'alle'

Recommended Posts

Gjest Andreas Snildal

Når jeg søker i FT 1801 for Lyngen etter 'Merknad' og deretter 'alle' og lar søkefeltet være tomt for å få alle merknadene i tellingen, får jeg følgende feilmelding 'Feil i arkivverket/ft1801/f11938 ReadSubset'.Dette har jeg også fått ved tidligere forsøk. Jeg har også prøvd å søke etter dette i andre sogn, men det ser ikke ut til å være mulig i det hele tatt. Er det mulig å få rettet på dette, slik at det går an å se alle merknadene?Mvh. Andreas Snildal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Den feilmeldingen betyr at det ikke finnes verdier i feltet. Vi burde nok raffinert meldingen litt slik, men foreløpig har vi altså ikke gjort det. Søker du på det andre merknadsfeltet, det som er knyttet til hver person i tellingen (det første er merknader som gjelder gården), vil du få et helt annet resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Andreas Snildal

Takk! Jeg burde jo egentlig ha sett at det var flere merknadsfelt.Mvh. Andreas Snildal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.