Gå til innhold
Arkivverket

[#10708] Feil i FT 1801 ved søking 'Merknad', 'alle'


Gjest Andreas Snildal
 Del

Recommended Posts

Gjest Andreas Snildal

Når jeg søker i FT 1801 for Lyngen etter 'Merknad' og deretter 'alle' og lar søkefeltet være tomt for å få alle merknadene i tellingen, får jeg følgende feilmelding 'Feil i arkivverket/ft1801/f11938 ReadSubset'.Dette har jeg også fått ved tidligere forsøk. Jeg har også prøvd å søke etter dette i andre sogn, men det ser ikke ut til å være mulig i det hele tatt. Er det mulig å få rettet på dette, slik at det går an å se alle merknadene?Mvh. Andreas Snildal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Den feilmeldingen betyr at det ikke finnes verdier i feltet. Vi burde nok raffinert meldingen litt slik, men foreløpig har vi altså ikke gjort det. Søker du på det andre merknadsfeltet, det som er knyttet til hver person i tellingen (det første er merknader som gjelder gården), vil du få et helt annet resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.