Gå til innhold
Arkivverket

[#10709] Christopher Larson, amerikansk statsborgar? eller ikkje?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har kopi av folketeljinga 1900(Fifth Avenue,Grand Rapids, MI, side nr. 209, han og familien står like under midten på sida), der kan det sjå ut som det står: Na(statsborgar)Eg har også funne han og familien i folketeljinga 1910, der ser det ut som det står: No(ikkje statsborgar)Dette er også Grand Rapids, MI, denne gong i Finney Street, side nr. 126, det er skrive den 28.april 1910, og det står heilt nederst på sida. I oversikta(Ancestry.com) over dei forskjellige distrikta står det 'distrikt 51'.Det som er mitt spørsmål:er det nokon som kan 'gå' inn og sjå kva som står?? Na, eller No...Eg hadde likt og fått desse papira, visst dei finst ein stad.... Men gidd ikkje prøva fleire gongar, før eg er iallfall nesten 100% sikker på om han var statsborgar.Takk på førehand!!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Marianne! Hadde han vært 'no' hadde det ikke stått 'no', men al (alien). Jeg har vært inne og sett, og jeg er sikker på at det står 'na' også på ham. Enumeratoren har bare slurva litt med haka på a'en.Hadde du bladd til neste side, så står det 'al' på de som ikke var 'na' eller 'Born in the USA'...Jeg hadde gått ut fra at han var citizen, og sendt etter papirer.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ai,ai(tusen takk forresten!!)dette var spennande!! problemet er at eg veit ikkje kvar han var då dette vart gjort. Han var på (for meg)ukjente stader, før 1892(frå 1884).Men kanskje han fekk statsborgarsk. etter 1892... Dette må det finnast ut av!! TAKK!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.