Gå til innhold
Arkivverket

[#10727] Inderøy - Stener Jonssen og Ingeborg Willumsdtr, gift 1787


Gjest Alf Thynes
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Thynes

I Vital Records er det opplyst at det nevnte paret ble gift 25.10 1787. Jeg har lett etter dem i bygdebøkene for Inderøy uten noe hell foreløpig. Er det noen som kjenner noe til disse personene? I FT 1801 er det oppgitt et ektepar med samme navn, da bosatt på gården Biertnes på Stiklestad, Verdal.Alf Thynes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Hallvard Bragstad

Gammelt spørsmål, men jeg har ikke funnet noen Stener Jonssen eller Ingeborg Willumsdatter født på Inderøy fram til 1765. Samtlige fødte fra 1733 til 1765 er registrert, uten funn av disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thynes

Mange takk for opplysningen. Jeg har fremdeles ikke klart å finne noe om hvor de er født og deres evt. foreldre. I følge de kildene jeg har registrert de i, skal Stener være født ca. 1760 (+/-), og Ingebor ca. 1765. Ved giftemålet i 1787 er Stener oppgitt å være fra Verdal. mvh Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.