Gå til innhold
Arkivverket

[#10736] Ole Knutson Leraas f. 1871, til Amerika 1882 - frå Melhus eller kvarifrå??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Knutson Leraas, med foreldre Knut og Maria, vert oppgjeven å vera fødd i Noreg 1.9.1871 og skal ha utvandra til Amerika i 1882, truleg i lag med foreldri sine. Han busette seg i Finley, Steele Co., ND der han døydde i 1921.Frå Amerika vert det sagt at Ole skulle vera frå Trondheim, men eg kan ikkje finna noko prov på det. Kanksje er han frå Melhus? Kan nokon hjelpa meg med å finna opphavet til denne huslyden i Noreg?På førehand hjarteleg takk!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Der er Leraas i ST Leinstrand, og i NT Wærdalen er der Leraastuen. Tror dei drog til USA 1886 i følge søk på Goggle etter Leraas. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Det er Leirås gårder i Trondheim kommune med postadresse (i 1972) 7064 Bratsberg, og også en annen gård Lerås i samme kommune med postadresse 7043 Ugla (Norsk stedsfortegnelse 1972) - dessuten finnes Leråsen i Kongsvinger. Mh Arnstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg tror ikke denne familien kom fra Trøndelag, men fra Haus i Hordaland.I FT 1865 på gården Leeraas i Haus finnes det følgende personer: Knut Johannesen 34, Maria Nilsd. 31, med barna Niels 6, Johannes 3, Johan 1, Maria 8.Denne familien utvandrer fra Bergen i 1882 (datteren Maria i 1880) og kaller seg da Leraas. Fødselsåret for de fire eldste barna stemmer godt med alderen angitt i 1865. De hadde da de utvandret flere barn, blant andre OLE KNUTSEN født 1872.Ved søk på Leraas + Finley på Google fant jeg Maria Leraas på Finley cemetery (1834 - 1815) og Ole Leraas (1871 - 1921) pluss et par andre av barna.De websidene jeg kom inn på har adresse: http://webfamilytree.com/. Ved å søke der finner man Mary og Knute Leraas og navnene på ialt åtte barn: Carrie, Nels, John, Johan, Ole, Mary, Martin, Andrew. Navnene stemmer godt med de navn barna hadde da de forlot Bergen i 1880 og 1882.Mvh. Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk for fine innspel i denne saki og særleg til deg, Astrid, som har løyst problemet! So har me endå eit prov på kva for eit fantastisk hjelpemiddel Digitalarkivet sitt Brukarforum kan vera. Nok ein gong, tusen takk for hjelpi!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.