Gå til innhold
Arkivverket

[#10740] Madli/Magdeli Andersdtr Indre Bruvik 1824-1874


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Madli var gift med Niels Olsson Austad (1819-1884)Jeg har funnet som mulige foreldre : Anders Johannesson Brudvig f. ca 1804 og Magdeli Nilsdtr. f. ca 1806. Jeg finner ikke noen annen Anders på Bruvig som kan passe.Er det noen som har bygdebøker herfra?mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Svarer meg selv!LenkeHer har jeg funnet henne i ft fra Bruvik 1827. Foreldra er Anders Nielsn og Helga Nielsdtr.Lurer fremdeles på om noen har bygdebøker derfra.Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Hei!Utdrag fra Vaksdal Bygdebok I, Bruvik sokn bn.3Anders Nilsson Helle bn.7 1786-1856 på bn.3, Indre Bruvik gift 1812 med Helga Nilsdtr. Stanghelle bn.1 født 1789 (om henne står det 'se bok nr. II (V.B. Dale sokn). Barn: Johannes 1815-1816, Nils 1817-1817, Johannes 1818 1897 gm Kristi Olsdtr. Kirkebruvik bn.8 1820-. på bn.3 Indre Bruvik. Magdeli 1824 gm Nils Olson Auestad, bosatt Thunes. Nils 1829-1829.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hjertelig takk skal du ha.Jeg er bosatt i utlandet og har ikke muligheter til å få fatt i denne bygdeboka dessverre.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.