Gå til innhold
Arkivverket

[#10748] Ny søkefunksjon


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Har du prøvt å finna Ole som er gift med Anna? Då er du nok glad for følgjande:Det er kome ein ny avkryssingsboks, søk på neste person, i landsomfattande søk. Om du først har fønne alle ole (57274 i 1801), kan du deretter søkja ein gong til på førenamn, skriva inn Anna, og kryssa av for søk i neste person. Då får du 807 ole der neste person er Anna. Dei treng ikkje vera gifte med kavarandre, men likevel. Så kan du sjølsagt søkja vidare, både på ole og på Anna 8ved å kryssa i boksen). Snedig, er det ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Til Jan Oldervold.Den nye søket er nok snedig, men det har skjedd et eller annet med landsdekkende søk siden du la inn den nye søkefunksjonen. Jeg søkte for noen minutter siden etter en gård og ville deretter søke i hele databasen. Jeg kom ikke videre tilbake til utgangspunktet men til listen over fylker. Nytt valg av søk i hele basen fungerte ikke før jeg valgte Østfold der det står 1. Da endelig kom jeg dit jeg skulle. Noe lignende skjedde ved søk i 1865.MVH Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

På dette punktet kan eg ikkje forstå at det har skjedde noko no, men eg ser at det er noko som ikkje stemmer. Elles er enklaste måten å starta heilt på nytt å bruka teljingslenka øvst på sida (1801, 1865 eller 1900).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Når jeg starter øverst på siden og velger 1801 'søk gardar', kommer jeg stadig til fylkesoversikten, velger så den ene i Østfold og kommer dit jeg skal, startsiden for landsdekkende søk på gardar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Snedig, ja! Har venta på dette!Noko anna rart skjedde i dag, men eg greier ikkje få det til å skje ei gong til... Søkte 1865, førenamn, fødselsår (og kan hende litt til). Alle resultata såg heilt feil ut, men gjekk eg inn på dei, var rette personen på neste linja. Skal seie frå om det skjer fleire gonger.(I tillegg verkar ikkje alltid Ta vare på namn til seinare bruk, og eg slettar ALDRI digitalarkivet sine småkaker, om dei er identifiserbare.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nina Beth: Kanskje du fekk desse mysteriøse felane medan eg dreiv og mekka på plass nyesøket. I så tilfelle burde ikkje feilen gjenoppstå. Elles skjer det visst av og til at maskiner og min tenar ikkje klarer bli samde om småkakene. Men det er så lite problem at det ikkje er bryet vert å setja i gang detektivverksemd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Olav Egner

Mange takk. Det var denne søkemuligheten jeg etterlyste i innlegg 9597. Jeg regner med at flere enn meg nå hurtigere kan finne fram til rett familie. Men, små feller ligger blant i stavemåter, Anna kan lett ha blitt ført inn som Anne. Dette kan ikke Jan Oldervoll ikke lastes for. Derfor, nok en gang takk for god hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Men søkjer du etter Børjar på Ann eller t.d. An[n][ae] skulle du vera sikra. Den sikre vil fanga opp Anna, Anne, Ane og Ana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Dette var så visst snedig, og greit å forstå. Eg søkte på f.1833 +-5 år i 1865, Hans, deretter neste person An[n][ae], og fekk fleire treff (dette var berre tilfeldige namn for å prøve systemet). Men trykkjer eg deretter på 'søk i heile basen', blir tala frå forrige søk ståande att. Det er likevel tydeleg at det berre er eit kosmetisk, om enn litt forvirrande, problem, for eit nytt søk på 1833 +-5 år gjev like mange tilslag som i fyrste søk.Dette blei visst omtrent like greitt som symjekurs pr. korrespondanse, men eg håpar det var råd å forstå likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Aasprong

Det ser ut til at Landsdekkende søk i noen tilfeller søker på neste person uten at dette er krysset ut.Søkes det f.eks. på 'Etternavn lik Nilsdtr' gir dette korrekt liste.Søkes det derimot på 'Etternavn børjar på Nilsdt' og krysser ut 'Nilsdtr' får man opp en oversikt over personer der neste person i lista har etternavn 'Nilsdtr'Det ser med andre ord ut til at det ligger inne en 'automatisk' avkrysning for 'Søk i neste person' knyttet til søk med 'børjar på'.mvh EAa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Einig med deg, Einar. Dette har skjedd meg også sidan eg skreiv om det oppom. Men eg har tillit til at DA vil greie å fikse også dette. Me har med ufatteleg flinke og hjelpsame folk å gjere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aase R.Sæther

Eit landsomfattande søk 1801 på fyrst Johannes i ulike variantar, deretter neste person Ann[ae] skulle gje mange tilslag, men eg fekk ikkje opp nokon av dei. Noko som ikkje fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Då trur eg det er du som har gjort ein feil. Har du t.d. hugsa å stilla variabelveljaren attende til førenamn? Hugs at når du først har valt noko mellom førenamn vil veljaren automatisk stilla seg over til etternamn. Det fungerer i alle høve fint hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Vel - eg får fram at der skal vere 57 i Rogaland, men prøver eg å gå inn og sjå på dei, står der 'feil parameter fornavn' - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R. Sæther

No har eg prøvt same søket på den andre maskina eg disponerer, og fått eit anna resultat. Så viss du ikkje har vore inn eog 'mekka' sidan sist, kan det vel hende at det er IE-versjonen på den andre maskina som er for gammal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.