Gå til innhold
Arkivverket

[#10791] Anna Nilsdtr Tveit, Huglo (1821-1907)


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Anna var født på Huglo, det hører vel til Fitjar?Hun ble gift på Bømlo med Peder Olson Urong (1824-1908).Er det noen som kan si meg hvem hennes foreldre var?mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug !Trur Huglo høyrer til Stord. Ligg austanfor Stord, rett overfor Jektevik om du er kjent i området.Mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Huglo er ei øy øst for Stord og sør for Tysnes. Den tilhører Stord kommune, ikke Fitjar.Ola Høyland: Stord bygdebok, bind II, gards- og ættesoga, 2. utgåve 1985, s 790:Tveit, bruk 4 (teksten ser ut til å være ny for bruk 4 i 2. utgave)Mons Gulbransson (1747 - ) fra Vattedal på Tysnes, sønn av Gulbrand Kristofferson Vattedal f 1721. Mons var gift med Marta Andersd Tveit, bruk 3, (ser ut til å være datter til Anders Ellingson (1719 - 1788).Mons og Marta hadde en datter, Anna (1781 - 1844), gift med Nils Arneson fra Røsshovda på Varaldsøy (1779 - 1845). De fikk 8 barn, deriblant Anna (1821 - 1907) g m Peder Olson Urang. En av Anna og Peders sønner, Arne, bodde på Huglo og hadde 6 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hei, Takk for all informasjon.Ja, nå vet jeg hvor Huglo er, har jo til og med vært inne der med båt, men man glemmer fort...Så må jeg vel til Tysnes og Varaldsøy for å komme videre. Varaldsøy ligger i Kvinnheradfjorden, det vet jeg i det minste:-)mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Paulsen

Bare for ordens skyld - Huglo (eller deler av Huglo) hørte i allefall på slutten av 1700-tallet til Fjelberg prestegjeld. Jeg er altså litt usikker på om du må lete i kirkebøker under flere prestegjeld for å finne svar på ditt spørsmål. Kjenner ikke til når Huglo kom over til Stord prestegjeld. Jeg synes forøvrig Bygdebok for Stord er veldig lite detaljert og muligens unøyaktig i beskrivelsen av slektsforholdene på Huglo. Håper noen som er eksperter på Huglo kan melde seg inn i denne diskusjonen. Mvh Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin T. Petterson

Vattedal br. 3Guldbrand Kristofferson Vattedal f. ca. 1720 - d. 1800.***Guldbrand vart gift 1 - i 1744 m. Anna Monsdtr. Onarheim f. ca. 1715 - d. 1749Born: 1.Kristoffer (f. 1745, levde i 1749, men død før 1801 utan livsarvingar), 2.Mons (f. 1749, g. 1780 m. Marta Andersdtr. Tveit, Stord, b.Huglo, Stord)***Guldbrand vart gift 2 - i 1750 m. Anna Ingebrigtsdtr. Nera-Laukhamar (f. Søreide) (1729-78)Born: 1.Anna (b. Vattedal br.2) 2.Engel (f.1751 - d.liten) 3.Ola (b. Medalen) 4.Lars (b. Vattedal br. 4) 5.Marta (1758-78) 6.Ingebrigt (ca. 1760-1832 b. Vattedal br. 3) 7.Anders (1761-1844 b. Søra-Gjøvåg br.2) 8.Engel (b. vattedal br.1)***[...Sonen Mons, sjå br.4., hadde heimel på halve bruket frå 1776. Dette vart delt frå kring 1780 til syster av Mons. Resten vart utlagt kreditorane til Guldbrand i skifte etter andre kona Anna i 1778. Guldbrand stod seg dårleg etter kvart. Han reiste på vintersildfiske, og han hadde smia. Anna Ingebrigtsdtr. åtte part i odelsjorda Søreid til 1751. Ho fylgde med mora til Laukhamar , då ho vart gift opp at der..] (s. 343, Tysnes Gards- og ættesoga band 4)-----------------------Vattedal br. 4:[..Bruket vart delt frå br.3 kring 1780 med 1 p. 12 mrk.sm., 1/4 h. og 1/2 g. sk. Ny skyld i mark kring 1900 vart 2,06..][...Mons Guldbrandson Vattedal br.3 fekk utlagt 18 mrk. sm. i skifte etter mora i 1749. I 1776 fekk han skøyte på 31 1/2 mrk. sm. så han hadde halve farsjorda. Men tuleg overtok han aldri dette. Då han gifta seg i 1780, flytta han med kona til Tveit på Huglo.] (s. 344, Tysnes Gards- og ættesoga band 4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin T. Petterson

Guldbrand var forresten son av Kristoffer Kristofferson Vattedal (ca. 1691-1753) og første kona hans: Ingeborg Jonsdtr. (1677-ca.1746 f. Ballesheim, Strandvik. Enkja etter Hans Hansson Medalen eller Vattedal)Dette finn du sjøvsagt og meir om i Tysnes Gards- og ættesoge band 4. Men kanskje har du funne det allereie. Sei frå om du treng meir frå meg.malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Tusen takk, Malin:-) Dette var en fin morge overraskelse.Nei, jeg har ikke tilgang til disse bygdebøkene, jeg kun har Samnanger bygdebøkene og 3 av dem fra Bømlo.Er der mer, tar jeg imot med glede.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin T. Petterson

Første kona til Guldbrand (mor til Mons) var som sagt Anna Monsdtr. Onarheim (ca. 1715-1749) Hun var fra gården Onarheim Gmlt.br.V - datter av Mons og Anna:[..Mons Jensson (f.o. 1660 - d. 1724) vart g.m. Anna Larsdtr. Øvra-Dalland. Dei overtok halve bruket etter Jens Ørbech kring 1696. Opphavet til Mons er ukjent. Men ein kar med same namnet var dreng hos Ola Stora-Gøyo i 1693. Som dei andre karane på Onarheim i 1701 sto han seg godt. Han var militær legdsmann, lagrettemann, og kyrkjeombodsmann 1714-16. Anna dreiv som enkja i mange år, men sonen (Anders) overtok halvparten i 1732 (gmlt.br.VI)..]Kjente barn: 1.Anders (overtok gmlt.br.VI) 2.Lars (b. Singelseter) 3.Jens (f.o. 1702 d. 1782 på Elsåker som gamal ungkar) 4.Samson (f.o.1712 - d.1794, gift 1741 m. Anna Kristoffersdtr. Vattedal (br.1 f.1716) 5.Anna (b. Vattedal br.3)Kilde: Tysnes Gards- og ættesoge band 4 s. 492(Storgården Onarheim har forresten massevis av historie, men det blir for mye å gjenta her)-----------------------------------Anna Larsdtr. Øvra-Dalland (kona til Mons Jensson, og mor til Anna) var datter av Lars Larsson (Strøno, Os) f.o.1644 - d.1696. g.m. Abelona Kristensdtr. Nera-Bruntveit d.o.1714. Dei overtok (Øvra-Dalland br.3) i 1664. [..Lars må ha vore sonason av gamle Ola Dalland. Han løyste arvepartar etter bestemora, så han åtte 2 sp.sm., eller 2/3-partar av heile garden. Resten åtte - så seint som i 1696 - Nils Sundøy i Os. Det må ha vore bror hans. Ifylgje eit seinare odelsmanntal hadde Lars heimel av 1667. Han var ein god del nytta som lagrettemann, og han var militær legdsmann. Han reiste på vintersildfiske. Buet i 1696 var etter måten velståande. Abelona døydde 'i sidt Enche sæde' (enke-sete). Ho åtte framleis 2/3-partar av jorda, men hadde sagt frå seg styringa..]Barn: 1.Anna (b.Onarheim gmlt.br.V) 2.Inger (f.o.1676, framleis ugift i 1714, elles ukjend) 3.Kari (b.Flakka) 4.Kristen (f.o.1683 d.1743 g.m. Johanna Simonsdtr. Nera-Gjerstad) 5.Agate (b.Svinadalen, Litleheie) 6.Ingeborg (b.Færavåg br.3)Kilde: Tysnes Gards- og ættesoge band 3 s. 168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.