Gå til innhold
Arkivverket

[#10800] Christine Vinje m/søner Johan og Axel - frå Trondheim til Minnesota 1892-opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Utvandringslistene for Trondheim syner for 7.4.1892 mellom anna desse tre personane:Christine O. Vinje, 38 (etter amerikanske kjelder fødd 29.10.1853 som Christine Swenson)Johan Vinje, son, 4 (etter amerikanske kjelder fødd 26.9.1885 som Johan Edwin Vinje)Axel Vinje, son, 0,75 (etter amerikanske kjelder fødd 19.4.1891 som Axel Conrad Vinje)Huslyden hadde bustad i Trondheim, men frå Amerika vert det sagt at dei skulle vera frå Meldal. Det heiter vidare at Christine var gift med Arnt Nilsson Vinje, men at han døydde i Noreg. Dei skreiv seg elles VINGE i Minnesota!Er det nokon som kan hjelpa meg med identifikasjon av denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I så fall kan det være den samme Arnt Nilsen du finner som ugift murarbeider i Trondhjem 1875.Han oppgis å være født i Hemne i 1852.Nå bosatt i Skjønningsdal ,byggning nr.1699 i Trondhjem.Da burde det vel kunne antas at Arnt og Christine giftet seg der mellom 1875-1885. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sigbjørn og Rune for innlegg om denne Vinje-ætti.Eg ser det er ein Arnt Nilsson i 1865-teljingi for Hevne, 14 år gamal, men eg er ikkje i stand til å knytta han opp mot garden Vinje. Elles skreiv denne ætti Vinge i Amerika, og Vinge finn me som gardsnamn i Stjørdalen. Elles er det Vinje både i Verdalen og i Mosvik...So, noko løysing på dette problemet har me vel eigentleg enno ikkje funne...!?Eg vonar på fleire interessante innspel her og takkar so mykje på førehand!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Kan du bruke denne? Axel Conrad Vinje Trondheim Rissa. F 1891. Far O Vinje Mor Christine Ingebretsen. Ved søk i Family Search All resurces,Last Name. Søkte på Vinje.I Bakke kirke (den ved Innherredveien)er der også døpt barn ved navn Axel Vinje i 1890 åra,kanhende slektning? Dette blir spennende. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Christine Ingebrigtsen f. 29.10.1853 Denstad,Rissa,Statsbygn.Hun ble døpt 08.01.1854.Foreldrene var Ingebrigt Svendsen og Marthe Olsdatter.Jeg finner også Johan Edvard Vinje født 1888 og Axel Conrad Vinje født 1891 på Familysearch IGI.Ingen dato er oppgitt.Samme sted står det at Christine giftet seg ca.1888 med en O. Vinje.Samme mann står oppført som død i 1891 , og da er det oppgitt at han var født ca.1850 i Leksvik i Nord Trøndelag.Håper dette kan hjelpe deg videre Lars. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Du finner familien til Christine på Denstadtrøe i 1865.Ingebrigt er 48 år og husmand med jord født i Fron,Martha er 40 år og født i Statsbygd og det er også barna Sigrene 6 år , Mari 4 år, og Ellen 1 år i tillegg til Christine.I følge Familysearch ble Ingebrigt f.02.02.1817 og døde 07.07.1895.Det stod ikke noe om hans foreldre der. Mvh Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ole Johnsen og Elen Martha Olsdatter giftet seg i Statsbygd 29.08.1847.Hans far var Svend Olsen .Elen Martha var født 23.01.1825 og døpt 27.02 samme år.Foreldrene var Ole Johnsen og Guru Evensdatter.De giftet seg 04.07.1824.Forøvrig kan jeg tilføye at der er tre gårder Vinge i Leksvik i Nord Trøndelag.Det burde forklare hvorfor de brukte navnet Vinge i USA.Hvem denne O.Vinje var, har jeg ikke svar på nå.Men det rimer jo dårlig at O.Vinje og Arnt Nilsson er samme mann.Barna til Ingebrigt og Elen Martha var:Ole f.30.09.1847-døpt 05.11.1847 gift 30.01.1878 med Anna Larsen f.17.05.1848 på Øvre Vaage i Tysnes av foreldre Lars Torbjørnsen og Martha Johnsdatter.Ole døde i Salt Lake 24.01.1911 og Anne døde samme sted 02.02.1935.Anne Ingebrigtsdtr. f.13.11.1851 og døpt 09.02 -død 08.11.1921 i Statsbygd,Serina(Sigrun)f.06.02.1859 døpt 23.02.1859-død 20.11.1912,Elen f.24.01.1864,Elias f.04.02.1856-død 11.12.1862,Oline f.07.10.1866 og Gunhild Marie f.03.11.1868 -død 10.08.1895 i Rissa. Mvh. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

En Kristine Ingebrigtsdatter giftet seg i Hemne 22.09.1880 med en Ole Johansen i følge Familysearch IGI.Kan Ole være den samme som skriver seg som O.Vinje? Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune, Sigbjørn og Arnstein for nye gode innspel i denne saki om Vinje/Vinge-ætti frå Trøndelag. Her er det fleire ting å gripa fatt i, mellom anna spørsmålet om kven Christine eigentleg var gift med. Men opphavet hennar synest greitt, for både Denstad og Swenson er nytta som namn i Amerika!No må eg setja saman desse opplysningane før eg eventuelt kjem attende...Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.