Gå til innhold
Arkivverket

[#10814] Nils Aslesen død i Bamble 1837.


Gjest Jørn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jørn Olsen

Hei kan noen hjelpe meg med et problem i Bamble i Telemark. Det gjelder Nils Aslesen som bodde på Bjerkeseth i Bamble da han giftet seg med Margeth Aanesdatter i Bamble 14.10.1791. Margeth var døpt i Drangedal 08.03.1770. Datter av Aane Tallachsen og Margith Knudsdatter. Nils dør på Bjerkeseth 12.02.1837, 73 år gammel. Er da født i 1764. I 1801 bor han med familien på Bjerkeseth og alder er oppgitt å være 37 år. Jeg har mye om hans etterslekt men har stoppet opp på denne Nils Aslesen. Det er ikke så mange Aslesen og treffe på.Hilsen Jørn Olsen Langangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Det er nok i Buskerud du må lete etter navnet Asle! Her er det mye brukt.I flg. Familysearch finnes det en Niels Aslesen som er døpt i Ål i Hallingdal 29. sept. 1764, far Asle Lastessen, men jeg vet ikke noe mer om ham.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.