Gå til innhold
Arkivverket

[#10841] Søker Carl Emil Ericsen, født 1866, Tønsberg.


Gjest Stein Eriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein Eriksen

Kan noen hjelpe meg med Carl Emil Ericsen, født i 1866 i Tønsberg ? Carl Emil giftet seg med Anna Katrine Andersen ( Sandefjord )f. 1863 i Fredrikshald. ( Anna var datter av Carl Andersen, f. 1838, baker. Ønsker også hjelp om denne slekten hvis noen vet noe ). Carl Emil og Anna flyttet til Christiania der han arbeidet som skredder. Håper på litt hjelp.Hilsen nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Eriksen

Hei Berit.Tusen takk for hjelpen. Det var virkelig artig å få svar. Jeg har vært en tur på Riksarkivet å kikket meg litt rundt, men det var ikke helt enkelt å finne fram. Men, nå kan jeg se etter klokkerboka for Tønsberg, så da får jeg en OK start.Igjen tusen takk for hjelpen.Mvh Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Stein Eriksen

Hei igjen.Kan noen gi meg noen tips om hvordan jeg kan komme videre i min søken etter Nils Eriksen og Kristiane Karoline Kristiansdt. ? Hvor kan jeg begynne å lete ?Mvh.Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Stein Eriksen

På FamilySearch fant jeg:Nils Erichsen og Christiana Caroline Christiansdr. gift 08. juli 1866, Slagen, Vestfold.Kan noen fortelle meg hvor Slagen ligger i forhold til Tønsberg ?Finnes det noen som kan gjøre et oppslag på dette giftemålet å se hva det står i kirkeboka ?MvhStein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.