Gå til innhold
Arkivverket

[#10871] døde,slagen (tbg) 1929 og 1936


Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Hei Var på biblioteket men fant ikke det jeg ville på micro-kort. Anna Kaisa Eriksen f.johannesdtr født i sverige 1857 døde i slagen mest sannsynlig sommeren 1936 og August Eriksen født i sverige 1848 døde i slagen mest sannsynlig /janfeb/mars 1929Har som sakt prøvd,men klarte ikke. Kan noen hjelpe? På forhånd tusen takk. Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg skjønner ikke hva du leter etter? De finnes på Lund i Sem i 1900, og det eldste barnet der er født i 1882 i Sem.Ellers må du nok kontakte kirkegårdskontoret eller presten for å få vite hva det står i kirkeboka ang. de avdøde. Siden det ikke er 60 år siden Anna Kaisa døde kan det kanskje bli et lite problem. Kanskje du skulle prøve ekteskap rundt 1880 i steden. Det er jo en mulighet for at de giftet seg i Sem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Har du f.eks. sett i Klokkerbøker for Sem Sokn. 1909 - 1924 ( 6 kort ) og/eller Slagen Sogn. 1914 - 1937 (8 kort.) -disse er Nye, ikke på 35mm film. Ellers ny filming på micro-kort for både Sem og Slagen sokn fra rundt 1877 til 1889 ang. fødsler m.m. under Klokkerbøker. Også nye kort for Ministerialbøkene. Du må får titte litt til. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Langaard

Heisann. Ja jeg har kikket i micro-kort slagen 1914-1932,men der fant jeg de ikke. Får kansje prøve ekteskap,ja. Leter nemlig etter nøyaktig fødselsdato,sted etc,har funnet ei i dalsland som vil hjelpe meg videre. Men takk for svar,så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.