Gå til innhold
Arkivverket

[#10885] Bent Kjelsen og Berret? Kjelsdatter i Moss rundt 1820 til 1840.


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Hei.Dette er mest et skudd i mørket men jeg prøver likevell om det er noen som har kjenskap til disse to søskne. Bengt er 3 ganger fadder for barna til Christian Hansen og Karen Anne Josephsdatter Meyer.Berret? er 1 gang fadder for deres datter Christine Christensdatter. Født i 1837. Hvor kommer Bent og Berret fra? Foeldre og hvor ble de av?MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Hei Laila Beklager det seine svaret. Barna var: Hans Christian Christensen. Født27/28 1820 i Moss og Julie Christensen. Født 17/ 12 1823. Christine Christensdatter. Født18/8 1837 i moss.Bernt Kjeldsen er fadder for dem. Nå tror jeg å ha svaret på Berret Kjellsdatter som jeg har på en avskrift, det finnes ingen Berret Kjelsdatter. Det må være feil for Bengt Kjeldsen.Men hvem er denne Bernt Kjeldsen?MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.