Gå til innhold
Arkivverket

[#10889] Peder Pederson Tangen (1863-1906) til Ramsey Co, ND og Lincoln Co, OR - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Pederson Tangen, oppgjeven å vera fødd 'i Noreg' i mars 1863, skal ha utvandra til Amerika i 1882 og gifte seg i Devils Lake, ND 9.1.1891 med Karen Kirstine Christensdotter (Kalhagen), f. i Hafslo (Luster) i Sogn 13.1.1858 og utvandra i 1885. Etter fleire år med farming i Ramsey Co., ND flytte paret i 1900 til Toledo, Lincoln Co., OR der Peder døydde i 1906.Ein Peder Pederson var fødd på Tangen i Sollia 18.4.1862, men ifølgje bygdebokskrivar Bjørn Brænd er det IKKJE denne Peder me finn att i Amerika!Er det nokon som kan hjelpa meg finna det norske opphavet til 'min' Peder Pederson Tangen?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I Søndre Fron ,Ringebu,Øverdalens skoledistrikt i Oppland fylke på gården Tangen finner du også en Peder Pedersen 4år i 1865. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til deg Rune for innlegg i denne saki.Av ei eller anna orsak er denne Tangen-garden nemnd fleire gonger i 1865-teljingi, både i Sollia, i Åmot og i Ringebu. Sollia ligg mellom Gudbrandsdalen og Austerdalen, og 'eigarskapen' har visstnok skifta oppgjennom åri...Det er soleis den same Peder Pederson Tangen som er nemnd alle stader, og han er det altso ikkje..!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1875 finnes på Hærø, Skorpen(Tangen) gård en Peder Andreas Johansen f. 1863. Faren het Johan Samuel PEDERSEN. Kanskje sønnen har tatt farens etternavn. Litt søkt kanskje, men han er den eneste på Tangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg vil i dag gjerne få blåsa litt støv av denne saki frå 2002, som eg framleis står ''fast'' på. Eg har sjekka Peder Andreas Johansen i Herøy (Nordland), men han er fødd i januar 1863, og er nok ikkje mannen eg leiter etter...Kanskje er det nye brukarar som har tips å komma med, når det gjeld det norske opphavet til Peder Pederson Tangen?Eg takkar igjen for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Hei Lars. I min søken etter opphavet til Petter Tollefsen Tangen (også kalt Peder Pedersen Tangen) har jeg funnet at Peder Tangen finnes både i Trondheim og på Stjørdal på 1800-tallet. Min Petter/Peder er en generasjon eldre en din (født ca. 1830), men han kan jo være far til din Peder. Han hadde opphold i Trondheim men skal etter Amtmannens opplysninger være fra Størdal. Størdal kan jo være Stjørdal, men har ikke funnet han der. Har ikke funnet han i 1865 eller 1875 tellingene.Vet ikke om dette er til hjelp, men håper dette inspirerer til videre leting.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Odd Annar Tangen

Hadde håpet litt respons på mitt lille bidrag her.Er ikke sikkert at det jeg kunne bidra med var relevant, men håpet å få litt takk for bidraget.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd Annar for nytt innlegg og påminning om det føregåande. Eg seier meg lei for at eg har gløymt å svara på innlegget frå 2007, men orsaki var nok den at eg ikkje var i stand til å sjå nokon samanhang mellom ''min'' Peder og ''din'' Petter. Ein eller annan stad må jo desse folki ha vore i 1865 (og 1875); ''min'' Peder utvandra jo ikkje før i 1882, om me skal tru på FT1900. Kan det tenkjast at det opphavlege gards- eller plassnamnet var ei samansetjing av Tangen med noko anna, t.d. Vippetangen, Gardstangen, Myrtangen eller noko liknande?Uansett hadde det vore spennande å finna att Petter Tollefson Tangen i FT1865 og/eller 1875 for å sjå om han hadde ein son Peder...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Grei forklaring det ja Lars.Har endelig funnet ut at min forfar het Petter Pedersen Tangen, og var født i Stjørdal 1829.Han bodde i Tr.heim og var soldat, men har ikke funnet han verken i 1865 eller 1875, og heller ikke død der.Så hvor han har gjort av seg er for meg fortsatt et mysterium.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Jøsang

Jeg finner ingen registrerte utvandrere med navnet Peder Pedersen til Amerika i 1882, hverken fra Oslo eller Bergen. Er det et hull i denne tidsperioden? Det hadde kanskje gitt svar på hvor han kom ifra.I følge www.ancestry.com er det en Peder Pedersen f. ca 1863 som ankom 1. mai 1882, riktignok registrert som svenske. Men Norge lå jo under Sverige på den tiden, og jeg har sett det før at nordmen blir svensker når de ankommer USA. Jeg hadde derfor håpet at utvandringen hadde vært registrert på Digitalarkivet for å spore opp om det kunne være rett person.Mvh Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Jøsang

Stedet Tangen finnes jo over alt i Norge:LenkeDette kan se ut som nålen i høystakken. Peder Pedersen er et alt for vanlig navn til å kunne identifiseres med mindre man har nøyaktig fødselsdato eller foreldrenes navn.Jeg tok et søk i Family Search (Pilot-versjonen) og fant følgende Peder Pedersen født mars 1863:1) F. 20.03.1863, døpt 26.04.1863 i Horg, Sør-Trøndelag, Foreldre: Peder Pedersen og Berith Svensdatter2) F. 14.03.1863, døpt 06.04.1863 i Domkirken i Stavanger, Foreldre: Peder Sjursen og Berthe Kristine Pedersdatter3) F. 23.03.1863, døpt 17.05.1863, Ørland Sør-Trøndelag, Foreldre: Peder Andreassen og Karen Sofie Halvorsdatter.Kanskje en av disse kan lede til sporet av din Peder Pedersen?Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men like hjarteleg takk til Odd Annar og Vigdis for innlegg frå ifjor.Eg har kikka litt på dei tre alternativi til Vigdis for Peder Pederson fødde i mars 1863:* Peder Pederson i Horg (Støren) døydde kort etter fødsli, og ein ny Peder var fødd av same foreldri 31.8.1865, so denne går ut!* Peder Pederson i Stavanger bur i 1865 med mor si i Stavanger: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1103&kenr=1274&bnr=1264&lnr=000>Lenke - Mori Bertha Christine Pedersdotter er ugift. Denne Peder Pederson er ikkje so lett å følgja vidare, men Peder Pederson Tangen i Amerika gav eldste son sin namnet Peder, rimeligvis etter bestefaren i Noreg, og med ugifte foreldre er dette kanskje mindre truleg...* Peder Pederson i Ørlandet bur 1865 hjå foreldri, då plassfolk under garden Skaret - han vart konfirmert i Ørlandet i 1878 og heiter då Udhaug (Lenke)! Og i 1900 er han gardbrukar på Nesset i Ørlandet, so han går ut!So, det kan sjå ut til at ingen av desse tre ''kandidatane'' høver på ''min'' Peder Pederson Tangen. Kanskje skulle me ''skula'' til mars 1862 og/eller mars 1864?* f. 15.3.1862, døypt 4.5.1862 Horg (ST) av Peder Nilsson og Ragnhild Halvorsdotter* f. 28.3.1862, døypt 27.4.1862 Surnadal (MR) av Peder Pederson og Guri Larsdotter* f. 12.3.1862, døypt 30.3.1862 Innvik (SF) av Peder Pederson og Rakel Monsdotter* f. 25.3.1864, døypt 22.5.1864 Hemne (ST) av Peder Abrahamson og Anna Andersdotter* f. 19.3.1864, døypt 15.5.1864 Dovre (OP) av Peder Engebretson og Marit Paulsdotter* f. 15.3.1864, døypt 5.6.1864 Eidskog (HE) av Peder Gulbrandson og Mari Johnsdotter* f. 8.3.1864, døypt 28.3.1864 Sollia (HE) av Peder Pederson og Ragnhild Knutsdotter - konfirmert Nymoen i Sollia 1879 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i kveld motteke ein e-post frå Amerika som syner vigsli til Peder Pederson frå ei kyrkjebok i Ramsey Co., ND. Her er det oppgjeve at Peder er 28 år ved vigsli 9.1.1891, og som foreldre er oppgjevne Peder og Inger Pedersen. Fødestaden er utydeleg, men vert tolka som K... Stavanger, kan henda Klepp, Stavanger.Og då finn eg følgjande fødsel i Klepp prestegjeld i Rogaland: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1626&idx_id=1626&uid=ny&idx_side=-72>Lenke Peder Pederson, fødd 26.3.1861 av foreldri Peder Olai Andreasson og kona Inger Olsdotter, plassfolk under Øvre Øxnevad, og går me til FT1865, so finn me denne huslyden på plassen BUTANGEN under Øksnevad øvre:~~~~~~~~~~~~~~~~Peder Ole Andreasen Husfader g Husmand med Jord 1825 Lye PræstegjældInger Olsdatter hans Kone g 1827 Kleps PræstegjældJustine Pedersdatter deres Datter ug 1853 Kleps PræstegjældEdvardine Pedersdatter deres Datter ug 1856 Kleps PræstegjældOline Pedersdatter deres Datter ug 1858 Kleps PræstegjældPeder Pedersen deres Søn ug 1861 Kleps PræstegjældMaren Oline Pedersdatter deres Datter ug 1863 Kleps Præstegjæld~~~~~~~~~~~~~~~~AHA! Det ser ut til at BUTANGEN er vorte til TANGEN i Amerika, DERSOM dette er den rette Peder Pederson...!?Tja, det ser nesten slik ut. Her utvandrar 20 år gamle Peder Pederson Øxnevad, skomakar, til Amerika i 1881:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.